سهرابیان نزدیک‌تر از همیشه به نیمکت‌ تیم ملی + عکس

مدافع گل‌گهر سیرجان به دلیل عملکرد موفق در این تیم، شانس فراوانی برای حضور روی نیمکت تیم ملی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از حذف تیم ملی ایران از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، کارلوس کی‌روش از هدایت تیم کشورمان کناره‌گیری کرد و پس از مطرح شدن نام گزینه‌های ایرانی و خارجی متعدد، در نهایت امیر قلعه‌نویی که در این فصل از مسابقات هدایت گل‌گهر سیرجان را برعهده داشت، پیش از آغاز سال جدید روی نیمکت تیم ملی قرار گرفت تا یوزهای ایرانی برای مسابقات جام ملت‌های آسیا با رهبری ژنرال به مصاف رقبا بروند.

بازیکنان دعوت شده توسط قلعه‌نویی از روز گذشته در مجموعه پک حاضر شدند؛ با بررسی لیست بازیکنان منتخب ژنرال، می‌توان فهمید این سرمربی تمام مهره‌هایی را که توانایی کمک به تیم ملی دارند به مجموعه پک دعوت کرده است.

همچنین در بین بازیکنان ملی‌پوش نام آرمین سهرابیان مدافع ۲۷ ساله گل‌گهر سیرجان به چشم می‌خورد که در این فصل از مسابقات با نظر قلعه‌نویی در ۱۹ تقابل فرصت بازی برای تیم خود را پیدا کرده و به عنوان یک مدافع میانی چهار گل نیز به ثمر رسانده است.

در هر حال با توجه به اینکه بازی مستقیم از شیوه‌های مورد پسند سرمربی تیم ملی است و برای پیاده کردن این سبک، بازیکنان بلند قامت برای وی کارآمد تر هستند و از طرفی هم سهرابیان عملکرد موفقی در تیم باشگاهی قلعه‌نویی ارائه داده است، بعید نیست این بازیکن برای جام ملت‌های آسیا روی نیمکت تیم ملی قرار بگیرد.

ناگفته نماند که این مدافع بلند قامت پیش از این هم توسط کی‌روش به اردوی تیم کشورمان دعوت شده بود اما در نهایت موفق به جلب رضایت وی نشد و از لیست نهایی این سرمربی کنار گذاشته شد.

سهرابیان نزدیک‌تر از همیشه به نیمکت‌ تیم ملی+ عکس

کد خبر 649276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.