اجرای برنامه «گوشه‌های اصفهان» در تالار تیموری

رئیس اداره گردشگری شهرداری اصفهان گفت: «گوشه‌های اصفهان» عنوان نمایشگاهی است که با نمایش بخش‌هایی از شهر اصفهان، با استفاده از بنر جزئیاتی از زیبایی‌های تاریخی و معماری این شهر را به شهروندان اصفهانی و گردشگران معرفی می‌کند.

علیرضا مساح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از جاذبه‌های بسیار قدیمی شهر اصفهان، تالار تیموری است که به علت مشکلاتی که درگذشته وجود داشته، مردم از دیدار این ساختمان زیبا محروم بوده‌اند.

وی افزود: این ساختمان نیاز به مرمت دارد و در حال حاضر امکان بازدید مردم از این مکان وجود ندارد، بنابراین در اداره گردشگری شهرداری اصفهان تصمیم بر این شد تا در حیاط تالار تیموری یک نمایشگاه ویژه نوروز برگزار شود.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: «گوشه‌های اصفهان» عنوان نمایشگاهی است که با نمایش بخش‌هایی از شهر، با استفاده از بنر جزئیاتی از زیبایی‌های تاریخی و معماری این شهر را به شهروندان اصفهانی و گردشگران معرفی می‌کند.

وی ادامه داد: برای این برنامه، نخستین انتخاب، محراب‌های زیبای شهر اصفهان است که ۱۰ مورد انتخاب‌شده است و عکس‌های آن در قالب بنر چاپ و در فضای حیاط تالار تیموری قرار می‌گیرد.

مساح اظهار کرد: این برنامه از دوم تا دوازدهم فروردین‌ماه، به‌صورت رایگان برای مردم برگزار می‌شود که در کنار آن، بخشی از فضای حیاط به اجرای مسابقه نقاشی کودکان «پوپک» و تئاترهای بیرونی با محوریت زاینده‌رود که در جشنواره «خندستان» برگزیده شده‌اند، اختصاص پیداکرده است.

وی بابیان اینکه نمایشگاه گوشه‌های اصفهان از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ برگزار می‌شود، تصریح کرد: در بخش محراب که با نام گوشه‌های اصفهان برگزار می‌شود، قرار است یک بروشور برای ارتقای سطح آگاهی مخاطبان نصب شود و یک راهنما به ارائه توضیحاتی در خصوص نمایشگاه برای آن‌ها بپردازد.

کد خبر 649231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.