گذر چهارباغ عباسی میزبان انوار الهی می‌شود

مدیر پروژه چهارباغ عباسی گفت: طی سال جدید و در ایام مبارک ماه رمضان، مراسم جزءخوانی قرآن کریم با حضور قاریان بزرگ در گذر چهارباغ اصفهان برگزار خواهد شد.

محمدعلی سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن کریم در گذر چهارباغ عباسی اظهار کرد: این مراسم مطابق سال گذشته و برای دومین سال متوالی در گذر چهارباغ عباسی اصفهان، برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم به همت علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان و شهرداری این کلان‌شهر، سازمان تبلیغات اسلامی و مؤسسه قرآنی برهان به همراه استقبال شهروندان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی سال گذشته نیز برگزار شد.

مدیر پروژه چهارباغ عباسی تصریح کرد: مراسم جزءخوانی قرآن در گذر چهارباغ عباسی، مورد استقبال و توجه مسافران داخلی و خارج از کشور نیز قرار گرفت و در سال جدید با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان، این مراسم در ایام مبارک ماه رمضان در گذر چهارباغ برگزار خواهد شد.

سمیعی با بیان اینکه برای اجرای این مراسم در سال جدید نسبت به سال گذشته تغییراتی ایجاد شده است، خاطر نشان کرد: افرادی که سال گذشته در این مراسم به همراه کودکان خود شرکت می‌کردند، نگران فرزندان خود بودند که در سال جدید از طریق هماهنگی با مدرسه امام صادق (ع) در مجاورت این محفل قرآنی، مهد کودکی دایر خواهد شد تا خانواده‌ها بتوانند کودکان خود را در این مکان نگهداری کنند.

وی هدف از برگزاری مراسم جزءخوانی در گذر چهارباغ را بهره‌مندی خانواده‌ها از محیط معنوی و شادی اجتماعی در ایام ماه مبارک رمضان دانست و گفت: این مراسم از حضور قاریان بزرگ و بین‌المللی بهره می‌برد و علاوه بر جزءخوانی، مباحث محفل قرآنی، برگزاری گروه‌های تواشیح و مسابقات قرآنی در بین مراسم برگزار خواهد شد.

مدیر پروژه چهارباغ عباسی با اشاره به اینکه زمان برگزاری این برنامه در سال جدید از ابتدای ماه مبارک رمضان و از ساعت چهار بعدازظهر در گذر چهارباغ آغاز و به مدت ۳۰ روز در این گذر انجام می‌شود، ادامه داد: سال گذشته برگزاری این مراسم با همراهی مؤسسه قرآنی برهان صورت گرفت و در سال جدید علاوه بر این مؤسسه، مجموعه‌های قرآنی دیگر نیز در کنار ما خواهند بود.

سمیعی افزود: امیدواریم شهروندان همچون سال گذشته در این مراسم حضور پیدا کنند و از انوار الهی بهره‌مند شوند.

کد خبر 649213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.