با چاشنی شانس قهرمان شدیم / بهبود وضعیت تیم ملی آرزوی من است

«آرزو می‌کنم تیم کشور ما به جایگاه خوبی دست پیدا کند و وضعیت تیم ملی روبه راه شود؛ این بزرگترین خواسته من در سال جدید است.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، اولین دوره سوپرلیگ فوتسال بانوان دوازدهم اسفندماه سال ۱۴۰۱ با قهرمانی تیم پیکان که تحت هدایت نیلوفر اردلان پا به این رقابت‌ها گذاشته بود به پایان رسید و علاوه بر این اتفاق سال گذشته شاهد برگزاری مسابقات قهرمانی جام کافا نیز بودیم که در نهایت با قهرمانی تیم کشورمان به اتمام رسید. در هر حال به نظر می‌رسد سال گذشته تیم ملی فوتسال بانوان با رکود مواجه بود و همین موضوع اعتراض ملی‌پوشان را به همراه داشت.

درباره شرایط تیم فوتسال بانوان کشورمان و تیم پیکان گفت‌وگویی با سحر زمانی، بازیکن خوش تکنیک و با تجربه تیم پیکان داشته‌ایم که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید.

سال گذشته با اتفاقات خوب به پایان رسید

سال ۱۴۰۱ برای من با قهرمانی تیم پیکان و حضور در تیم ملی به پایان رسید و به همین دلیل سال خوبی را پشت سر گذاشتم.

برای اولین بار بازی با روسیه را تجربه کردم

سوپرلیگ بازی‌های فشرده‌ای داشت و تمام تقابل‌های ما دشوار بود اما به لطف خدا و با همت بچه‌ها، ختم به قهرمانی شد، تیم ملی هم امسال از دو تیم ایرانی تشکیل شد و من هم برای اولین بار تجربه بازی مقابل روسیه را پیدا کردم که اگرچه با شکست همراه بود اما درس‌های زیادی از آن گرفتیم.

با چاشنی شانس قهرمان شدیم/ بهبود وضعیت تیم ملی آرزوی من است

تیم ملی بدون اردو در تورنمنت‌ها حاضر می‌شود

تیم ملی ما مشکلات بسیاری دارد، نمونه بارز آن برگزار نشدن اردو است و حتی برای مسابقات کافا هم بازیکنان سه روز پیش از اعزام دعوت شدند.

قهرمانی پیکان یک معجزه بود

بهترین اتفاق سال گذشته قهرمانی با تیم پیکان بود و می‌توانم بگویم با معجزه به این عنوان مهم دست پیدا کردیم. بدترین اتفاق نیز شروع ضعیف مرحله سوم مسابقات و مصدومیت بد موقعی که برایم پیش آمد بود و یکی از دلایلی که سبب شد حضور در تیم ملی را از دست بدهم همین موضوع بود.

عجیب‌ترین اتفاق سال گذشته دعوت نشدنم من توسط سرمربی تیم ملی بود. درواقع نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که مرا دعوت نکرد و فکر می‌کنم این کار با غرض‌ورزی‌های شخصی همراه بود، در صورتی که نیلوفر اردلان که هدایت تیم ملی دو را برعهده داشت، مرا دعوت کرد.

سال گذشته به اهدافم نرسیدم

سال گذشته به اهدافم دست پیدا نکردم و اگر چه تیم ما قهرمان شد به خواسته‌های شخصی خود نرسیدم اما برای سال آینده برنامه‌های زیادی دارم و به‌طور قطع برای آن تلاش خواهم کرد.

با چاشنی شانس قهرمان شدیم/ بهبود وضعیت تیم ملی آرزوی من است

وضعیت تیم‌داری پرسپولیس مشخص نیست

متأسفانه هنوز درخصوص سال آینده چیزی مشخص نیست و نمی‌دانیم که پیکان باز هم تیم‌داری می‌کند یا خیر، در خصوص پرسپولیس هم هنوز اتفاقی نیفتاده و فعالیت این باشگاه در فوتسال بانوان نامعلوم است. نیلوفر اردلان نقش مؤثری در پیشرفت من داشته است و اگر او بخواهد و شرایط مهیا باشد باز هم کنارش به فعالیت خود ادامه خواهم داد، زیرا اردلان مربی بزرگی است و افراد زیادی آرزو دارند کنار او کار کنند.

عنوان برترین گلزن را به دلیل مصدومیت از دست دادم

فشار بازی‌های ما بسیار زیاد بود و به لحاظ روانی قصد دارم مدتی استراحت کنم، بدون شک در سال جدید بهتر از ۱۴۰۱ خواهم بود. سال گذشته تا مدتی از مدعیان کسب عنوان برترین گلزن سوپرلیگ بودم اما به دلیل مصدومیت مچ پا از این مهم دور شدم و امیدوارم سال بعد این اتفاق بیفتد.

با چاشنی شانس قهرمان شدیم/ بهبود وضعیت تیم ملی آرزوی من است

با چاشنی شانس قهرمانی را به دست آوردیم

در کسب عنوان قهرمانی شانس بسیار دخیل بود زیرا در مرحله سوم، بازی حساس با نصر فردیس را واگذار کردیم و جایگاه نخست جدول را از دست دادیم اما دیدار بعدی این تیم با مس رفسنجان با تساوی به پایان رسید و سبب شد قهرمانی از آن ما شود.

اگر لغزش نداشتیم سه هفته زودتر قهرمان می‌شدیم

تمام بازی‌های امسال حساس بود و اگر روند خوب ما در مرحله اول و دوم نبود، در مرحله سوم با مشکل مواجه می‌شدیم هرچند آن‌جا هم فرصت داشتیم که قهرمانی پیکان را سه یا چهار هفته زودتر مسجل کنیم.

بهبود وضعیت تیم ملی آرزوی من است

آرزو می‌کنم تیم کشور ما به جایگاه خوبی دست پیدا کند و وضعیت تیم ملی روبه راه شود؛ این بزرگترین خواسته من در سال جدید است.

گفت‌وگو از: شادی بخشی، خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 649188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.