استفاده بیش از ۳۲ هزار نفر از ظرفیت‌های اسکان شهر اصفهان در شب گذشته

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از استفاده بیش از ۳۲ هزار نفر از ظرفیت‌های اسکان در چهارمین شب فعالیت این ستاد خبر داد.

جواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در چهارمین شب فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، بیش از ۳۲ هزار نفر شب‌خواب از امکانات هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، مدارس آموزش و پرورش، منازل استیجاری و باغ فدک استفاده کرده‌اند و ظرفیت ۷۰ درصدی ۱۰۲ هتل و ۲۵ مهمان‌پذیر سطح شهر اصفهان مورد استفاده گردشگران و مسافران نوروزی قرار گرفته است.

وی افزود: در سال جاری با توجه به تعامل‌های انجام شده با اداره کل آموزش و پرورش، از ظرفیت اسکان مدارس بهره‌وری خوبی صورت گرفته و شب گذشته ظرفیت بسیاری بالایی از مسافران نوروزی در مدارس آموزش و پرورش اسکان یافته‌اند.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی در روزهای آینده، تدارک ۵۰ فضای مسقف از جمله ورزشگاه‌های در اختیار شهرداری اصفهان، مکان‌های سایر ارگان‌ها و مکان‌های تجمعی از جمله سالن قدیم نمایشگاه بین‌المللی، در دستور کار است تا در مواقع ضرورت برای اسکان مسافران نوروزی از آنها استفاده شود.

وی ادامه داد: با توجه به لایحه پیشنهادی تعیین بهای خدمات مراکز اسکان موقت شهر اصفهان از جمله باغ فدک و سالن‌های سرپوشیده، بهای خدمات در بیست‌وهفتم بهمن‌ماه سال جاری توسط شورای اسلامی شهر اصفهان تصویب شده و تمام قیمت‌ها به نحوی است که امکان پرداخت آن به راحتی برای مسافران و گردشگران فراهم باشد.

شفیعی گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان به صورت ۲۴ ساعته از تمام ظرفیت‌های باقی‌مانده مراکز اقامتی اطلاع‌رسانی می‌کند و در صورت نیاز، پاسخ‌گوی گردشگران و مسافران نوروزی خواهند بود.

کد خبر 649062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.