هزینه بیش از ۱۵ میلیاردتومان برای افزایش رفاه مسافران / واگذاری بخشی از خدمات به بخش خصوصی

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به هزینه بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان طی دو ماه اخیر به‌منظور افزایش رفاه حال و خدمات ارائه شده به مسافران در باغ فدک، گفت: برای نخستین‌بار در سال جاری بخشی از خدمات باغ فدک به بخش خصوصی واگذار شده است.

علی‌اصغر شاطوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تغییر و تحولات صورت‌گرفته در باغ فدک طی سال جاری، اظهار کرد: بازارچه باغ فدک در اختیار مسافران قرار گرفته، همچنین مخزن آب ۲۰۰ مترمکعبی و ایستگاه پمپاژ آب شرب و شست‌وشوی باغ فدک در سال جاری احداث شده است.

وی افزود: پنج کیلومتر لوله‌گذاری طی سال جاری به‌منظور انتقال آب بهداشتی داخل باغ فدک انجام و دو خیابان اصلی باغ با توجه به طراحی‌های انجام شده، به‌منظور نصب و احداث جای پارک و سکوی مقابل جای پارک برای برپایی چادر، به صورت پایلوت در نظر گرفته شد؛ این طرح، اقدام بسیار خوبی بوده است که در سال‌های آینده نیز می‌تواند ادامه داشته باشد.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه هفت شهرداری اصفهان تصریح کرد: فاز دو دریاچه و پیاده‌روسازی اطراف آن و سکوهای اطراف دریاچه نیز در سال جاری انجام و فاز دو دریاچه آب‌گیری شده است؛ برنامه‌های فرهنگی و استقبال از مسافران نیز در دستور کار قرار گرفته و برنامه‌ریزی‌های آن توسط کمیته فرهنگی انجام شده که مسافران در ایام استقرار در باغ فدک، می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

احداث حمام در باغ فدک و تجهیز نمازخانه‌ای به مساحت ۲۰۰ مترمربع

وی با بیان اینکه اجرای آئین تحویل سال نو در باغ فدک برنامه‌ریزی شده است و همکاران هنگام تحویل سال، در خدمت مسافران خواهند بود، گفت: اضافه کردن سکوهای نصب چادر، تعمیرات و نگهداری سکوهای قبلی و آبخوری‌ها و فضاهای شست‌وشوی ظروف نیز برای افزایش رفاه حال مسافران و خدمت‌رسانی به آن‌ها انجام شده است.

شاطوری گفت: در سال جاری برای نخستین‌بار در باغ فدک نسبت به احداث حمام اقدام شده که شامل ۱۰ حمام فردی برای مردان و ۱۰ حمام فردی برای زنان است و تا دو روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید؛ همچنین عملیات آسفالت، تعمیرات، نگهداری و احداث شهربازی نیز پیش‌بینی شده است تا فرزندان مسافران در طول استقرار در باغ فدک از این امکانات استفاده کنند.

وی با اشاره به پایان عملیات عمرانی احداث و تجهیز نمازخانه‌ای به مساحت ۲۰۰ مترمربع جنب بازارچه باغ فدک، اضافه کرد: بازارچه پیش‌بینی و احداث شده شامل یک هایپر بزرگ، رستوران، نانوایی، آش‌سرا و مغازه فروش لوازم سفر است‌.

انتظار افرایش کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده در باغ فدک

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه هفت شهرداری اصفهان ادامه داد: دستگاه‌هایی برای ورود و خروج خودروها در باغ فدک تعبیه و سال جاری برای نخستین‌بار، بخشی از خدمات مذکور با توجه به تصویب کمیته عالی فدک، به بخش خصوصی واگذار شده است که انتظار می‌رود در کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده، شاهد جهش خوبی باشیم.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در دو ماه اخیر به‌منظور افزایش رفاه حال و خدمات ارائه شده به مسافران در باغ فدک هزینه شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به پرمصرف بودن پروژکتورها، در سال جاری پروژکتورهای نوری داخل باغ فدک، پارکینگ و سایر نقاط با پروژکتورهای ال‌ای‌دی تعویض شده است.

کد خبر 649050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.