گوشی سامسونگ گلکسی A24 چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی سامسونگ گلکسی A24 در ماه‌های آینده عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ به تازگی گوشی‌های سری A را وارد بازار کرده است، این محصولات شامل گلکسی A34، A54 5G و A14 4G می‌شود. اخیراً نیز تائید کرده است که قصد دارد گوشی گلکسی A24 را در ماه‌های آینده در دسترس کاربران قرار دهد. به نظر می‌رسد که این گوشی دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی FHD+ Super AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است.

گوشی سامسونگ گلکسی A24 از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ بهره می‌برد که با پردازنده گرافیکی Adreno 610 همراه شده است و چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی را ارائه می‌‎دهد. البته کاربران می‌توانند حافظه آن را از طریق یک کارت حافظه micro SD تا یک ترابایت افزایش دهند. گوشی یادشده با استفاده از رابط کاربری Samsung One UI 5.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‎‌شود.

گوشی سامسونگ گلکسی A24 دارای سیم‌کارت دوگانه و حسگر اثرانگشت در لبه کناری است. یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض پنج مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‎‌شود، یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند. دوربین سلفی آن نیز از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های گوشی سامسونگ گلکسی A24 می‌توان به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، فناوری Dolby Atmos، شبکه دوگانه 4G VoLTE، Wi-Fi 802.11 b/g/n و بلوتوث ۵ اشاره کرد. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی بهره می‌برد. ابعاد محصول یادشده ۸.۳ * ۷۷.۶ * ۱۶۲.۱ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۵ گرم است.

کد خبر 649048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.