برگزاری رویداد هفتم «کتاب‌نما» در اصفهان

مدیر سوره مهر اصفهان گفت: رویداد فرهنگی کتاب‌نما ویژه مخاطبان کتاب و سینما، هم‌زمان با ایام نوروز با اکران فیلم سینمایی«غریب» و معرفی کتاب «تکه‌ای از آسمان» پیرامون زندگی شهید محمد بروجردی در اصفهان برگزار می‌شود.

علی غفرانی‌کجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ویژه‌برنامه فرهنگی «کتابنما» در فصل هفتم هم‌زمان با اکران عمومی فیلم سینمایی «غریب» در ایام عید نوروز و معرفی کتاب «تکه‌ای از آسمان» پیرامون زندگی‌نامه و ابعاد شخصیتی شهید والامقام محمد بروجردی برگزار می‌شود.

وی: افزود طرح تلفیقی فرهنگی کتابنما در جهت پیوند مخاطبان کتاب خوب و فیلم سینمایی خوب و با محوریت کتاب در راستای افزایش سرانه مطالعه عمومی برگزار می‌شود که در فصل هفتم سومین کتاب از مجموعه قصه فرماندهان را برای مخاطبان فیلم سینمایی غریب معرفی می‌کنیم.

مدیر سوره مهر اصفهان تصریح کرد: کتاب تکه‌ای از آسمان، تاکنون سیزده مرتبه تجدید چاپ شده است و ابعادی از زندگی‌نامه مختصر فرمانده شهید محمد بروجردی و حضور وی‬ در فعالیت‏‌های سیاسی قبل از انقلاب، حضور فعال در کردستان و تشکیل گروه پیش‌مرگان کُرد مسلمان و شرح شهادت وی در سه‌راه ‏نقده به دست عمال ضدانقلاب برای مخاطبان بیان می‌کند.

وی ادامه داد: در رویداد هفتم کتابنما، میزبان حضور مجموعه‌های فرهنگی، هنری، مذهبی، مدارس و دانشگاه‌ها هستیم و تمام ظرفیت‌های موجود را برای اکران فیلم سینمایی غریب برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر و بهترین فیلم در هفدهمین جشنواره فیلم مقاومت از ابتدای سال ۱۴۰۲ و همزمان با ایام نوروز آماده کردیم.

غفرانی اضافه کرد: مخاطبان این طرح می‌توانند به جهت هماهنگی و رزرو سانس اکران اختصاصی با شماره تماس‌های ۳۶و۳۲۲۴۷۷۳۵ -۰۳۱ تماس حاصل کنند و از تخفیف‌های هفتمین رویداد کتابنما در اصفهان بهره‌مند شوند.

کد خبر 649019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.