مُر ضوابط و تأکیدات دستگاه‌های نظارتی باید در شهرداری رعایت شود

عضو هیئت‌رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مُر ضوابط، قاعده و تأکیدات دستگاه‌های نظارتی باید در شهرداری رعایت شود تا با حداقل تبعات، مسیر خود را با حداکثر کیفیت ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم اسفند_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: همکاران ما بر اجرای قانون تاکید دارند و از این بابت سپاسگزاریم، اما می‌دانند اگر قانون کنار برود و به جای آن روابط جایگزین شود، امکان تصمیم گیری در هیچ مجموعه‌ای وجود نخواهد داشت.

وی افزود: دستگاه‌های نظارتی مرتب درباره پرونده مفتوح شهردار سابق و استخدام‌های غیرقانونی، رابطه‌محور، بدون ضابطه و بدون انجام استعلامات نهادهای امنیتی و دستگاه‌های نظارتی همچنین بدون طی مراتب تخصصی، نامه‌نگاری می‌کنند و مدام مجموعه شورا و شهرداری را مورد خطاب قرار می‌دهند تا در این زمینه تعیین تکلیف صورت گیرد.

عضو هیئت‌رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بر اساس اعلام دستگاه‌های نظارتی، این نیروها شاخص‌های استعلامی و موارد احراز را ندارند و بدون مجوز هستند و در این راستا فشارهایی وارد می‌کنند؛ دستگاه‌ها، مستندات خود را در اختیار همکاران ما قرار دهند تا نسبت به این موضوع توجیه شوند و بدانند افرادی که با سابقه کیفری و امنیتی در مجموعه شهرداری مشغول به فعالیت هستند، به چه دلیل نسبت به وضعیت آن‌ها اشکال وارد شده است.

وی تصریح کرد: این موضوع مورد مطالبه همه همکاران در جلسات غیرعلنی شورای اسلامی شهر است و هر ۱۳ عضو شورا بر آن تاکید دارند، به این ترتیب افرادی که خارج از چارچوب و ضوابط وارد شده‌اند و مورد مطالبه دستگاه‌های نظارتی هستند، باید تعیین تکلیف شوند.

صالحی اظهار کرد: با توضیحات ارائه شده و مطالبی که مطرح خواهد شد موضوع شفاف می‌شود و همکاران ما نسبت به مسائلی که در جلسات غیرعلنی دنبال شده توجیه خواهند شد، ضمن اینکه اعتقاد ما این است که مُر ضوابط، قاعده و تأکیدات دستگاه‌های نظارتی باید در شهرداری رعایت شود تا با حداقل تبعات، مسیر خود را با حداکثر کیفیت ادامه دهیم.

کد خبر 648891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.