ارتقای سطح ایمنی پروازها و بهسازی سطوح پروازی اصفهان

رئیس شورای هماهنگی راه‌وشهرسازی استان اصفهان، از اقدامات به‌عمل‌آمده در راستای ارتقای سطح ایمنی پروازها و بهسازی سطوح پروازی در آستانه نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت راه‌وشهرسازی، علیرضا قاری‌قرآن درباره برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده برای استقبال از مسافران در سفرهای هوایی اظهار کرد: براساس جلسات شورای هماهنگی راه‌وشهرسازی استان اصفهان، برنامه‌ریزی لازم برای ارتقای سطح ایمنی پروازها به عمل آمد.

وی افزود: درحال‌حاضر سطح ایمنی پروازها با انجام عملیات وارسی پروازی سامانه‌های راداری و ناوبری فرودگاه توسط هواپیمای فلایت چک ارتقا یافته و سطوح پروازی با انجام عملیات درزگیری بهسازی شده است.

رئیس شورای هماهنگی راه‌وشهرسازی استان اصفهان با اشاره به افزایش غرفه‌های فروش محصولات در ترمینال‌های پروازی اضافه کرد: هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم برای نظارت بر قیمت اجناس و رعایت بهداشت به عمل آمده است.

قاری‌قرآن گفت: در راستای استقبال از این ایام محوطه‌های فرودگاهی زیباسازی و اقداماتی همچون بهسازی و روکش آسفالت معابر، خط‌کشی بلوارها، افزایش ظرفیت پارکینگ، رنگ‌آمیزی جدول‌ها، همچنین بهبود وضعیت روشنایی محوطه‌های فرودگاهی انجام پذیرفته است.

کد خبر 648863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.