فیرمینو از لیورپول می‌رود اما از اروپا نه! 

اگرچه پیشنهادهایی از باشگاه‌های آمریکایی و عربستان به فیرمینو داده شده است، اما این بازیکن می خواهد در سطح اول فوتبال جهان بازی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال اسپانیا، شانس باشگاه اتلتیکو مادرید برای جذب روبرتو فیرمینو، ستاره خط حمله لیورپول در تابستان پیش رو بیشتر شده است و احتمال دارد این بازیکن برزیلی بالاخره پس از سال‌ها از بندر انگلیس نقل مکان کند.

اتلتیکو مادرید در تلاش است تا در صورت خروج ژائو فلیکس پیش از فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳، مهاجم برزیلی لیورپول را در یک انتقال آزاد به خدمت بگیرد. دیگو سیمئونه آماده است تا به فلیکس اجازه خروج دهد تا وی با قراردادی دائمی در پایان فصل به چلسی بپیوندد، چرا که آبی‌ها تحت تأثیر عملکرد ستاره پرتغالی در استمفوردبریج قرار گرفته‌اند.

اگر فلیکس مادرید را ترک کند، سیمئونه در جست‌وجوی جانشینی برای او خواهد بود و فیرمینو یک گزینه باتجربه و منطقی به نظر می‌رسد. یورگن کلوپ مدتی پیش به شکست خود در تلاش برای حفظ فیرمینو در آنفیلد اعتراف کرد، زیرا این بازیکن برزیلی می‌خواهد بیشتر فوتبال بازی کند و نقش مهم‌تری در تیم خود داشته باشد.

اگرچه پیشنهادهایی از باشگاه‌های آمریکایی و عربستان همچون النصر به فیرمینو ارسال شده است، اما این بازیکن اعلام کرده است که می‌خواهد همچنان در اروپا بماند و در سطح اول فوتبال جهان بازی کند. او می‌خواهد فصل آینده به بازی در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهد و اتلتیکو در موقعیتی است که بتواند خواسته‌های بازیکن طردشده لیورپول را برآورده کند.

کد خبر 648825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.