اجرای بهار آیه‌های نور در گذر فرهنگی چهارباغ اصفهان

مشاور امور جوانان مدیرکل آموزش‌وپرورش گفت: هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان، طرح «آیه‌های نور اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ عباسی با تلاوت یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان بین‌المللی برگزار می‌شود.

محمدمهدی عباسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن و معنویت و ضرورت توجه به‌ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی، اظهار کرد: سال گذشته به همت مؤسسه فرهنگی و قرآنی برهان و همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سازمان تبلیغات اسلامی و شهرداری اصفهان طرح آیه‌های نور اصفهان اجرا شد.

وی افزود: امسال در نظر داریم تا این برنامه را مانند سال گذشته و در گذر فرهنگی چهارباغ عباسی، همه‌روزه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۷:۳۰ بعدازظهر با آغاز ماه مبارک رمضان و با تلاوت یک جز از قرآن کریم توسط قاریان بین‌المللی برگزار کنیم.

مشاور امور جوانان مدیرکل آموزش و پرورش درباره طرح آیه‌های نور اصفهان ادامه داد: این طرح با تلاوت روزانه یک جز از قرآن کریم در گذر فرهنگی چهارباغ عباسی همراه شد که با استقبال پرشور و بی‌نظیر مردم شریف استان اصفهان روبه‌رو بود.

وی تأکید کرد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، طرح «آیه‌های نور اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ عباسی با تلاوت یک جز از قرآن کریم توسط قاریان بین‌المللی برگزار می‌شود.

عباسیان ضمن قدردانی از همراهی حمایت‌های اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سازمان تبلیغات اسلامی و شهرداری اصفهان از فرهنگیان و دانش‌آموزان اصفهانی دعوت کرد تا با شروع ماه مبارک رمضان در طرح آیه‌های نور اصفهان واقع در گذر فرهنگی چهارباغ شرکت کنند.

کد خبر 648806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.