ارائه خدمات نوروزی به مسافران در پارک‌های جنگلی شهر

شهردار گرگان گفت: شهرداری مطابق قرارداد با منابع طبیعی اختیار پارک‌های جنگلی ناهارخوران، النگدره و هزارپیچ را بر عهده گرفت تا به مسافران نوروزی خدمات بهتری ارائه دهد.

سیدمحمدرضا سیدالنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در محله انجیراب ۷۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و کالبدی شهری در دست اجرا است، اظهار کرد: ۱۷ دستگاه در روند اجرای پروژه‌ها به شهرداری و شورای اسلامی شهر کمک کردند.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های شهرداری گرگان حفظ محیط زیست و فضای سبز شهری است، افزود: در راستای توسعه فضای سبز شهری در هفته درختکاری ۱۶ هزار درخت مثمر در شهر گرگان کاشته شد.

شهردار گرگان ادامه داد: شهرداری مطابق قرارداد با منابع طبیعی اختیار پارک‌های جنگلی ناهارخوران و النگدره و هزارپیچ را بر عهده گرفت تا به مسافران نوروزی خدمات بهتری ارائه دهد.

سیدالنگی خاطرنشان کرد: در راستای توسعه فضای سبز شهر، شش پارک محله‌ای کلنگ‌زنی شد و تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: شهرداری گرگان به منظور کاهش آلایندگی و کمک به توسعه حمل‌ونقل عمومی، ۶۱ دستگاه اتوبوس از وزارت کشور خریداری کرد.

شهردار گرگان اضافه کرد: برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده در بانک‌ها به منظور پرداخت تسهیلات کم‌بهره پیگیری‌هایی انجام داده‌ایم.

سیدالنگی با بیان اینکه هزار هکتار از چهار هزار هکتار محدوده شهری گرگان بافت فرسوده است، تاکید کرد: در صورت بروز زلزله‌ای مانند ترکیه، آسیب جدی به ساختمان‌های شهر وارد می‌شود؛ لذا تلاش داریم به منظور رونق ساخت‌وساز، تخفیف صددرصدی عوارض ساخت‌وساز در بافت فرسوده اجرایی شود.

وی با بیان اینکه گرگان شهری به سمت الکترونیک و هوشمند است، گفت: ۱۲۰ کیلومتر فیبر نوری به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان اجرا شده است.

شهردار گرگان از قرارداد با پنج پیمانکار و اجرای روزانه سه کیلومتر آسفالت معابر شهری خبر داد و افزود: تصویب بودجه ۱۸۰۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۲ شهرداری گرگان و احداث بازار هفت موضع با هدف تبدیل شهر گرگان به مقصد گردشگران از اقدامات در دستور کار شهرداری است.

کد خبر 648798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.