اخراج فرهاد مجیدی از کنار زمین به‌دلیل استفاده از VAR موبایلی!

فرهاد مجیدی برای اثبات اینکه VAR به اشتباه به‌سود الوصل پنالتی گرفته است از موبایل کنار زمین استفاده کرد و همین باعث شد داور با کارت‌ قرمز مستقیم سرمربی اتحادکلباء را از کنار زمین اخراج کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال اتحادکلباء و الوصل از ساعت ۲۰:۰۰ امشب _شنبه بیست‌وهفتم اسفندماه_ در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر امارات به‌مصاف هم رفتند و تا پایان نیمه‌اول این دیدار با تساوی یک بر یک دنبال می‌شود.

در نیمه‌اول این دیدار و در شرایطی‌که اتحادکلباء یک بر صفر از الوصل پیش بود در دقیقه ۱۶ بازی صاحب ضربه‌پنالتی شد اما فرهاد مجیدی نسبت به تصمیم داور و سپس کمک‌داور ویدئویی که آن را تأیید کرده بود به‌شدت معترض بود.

اعتراضات سرمربی اتحادکلباء به‌قدری شدید بود که دست‌به‌کار شد و گوشی‌موبایل به‌دست به کنار زمین آمد تا صحنه مشکوکی که منجر به خطای پنالتی به‌سود الوصل شده بود را به دستیار خود نشان دهد و به داوران ثابت کند هیچ خطای پنالتی رخ نداده است. همین اقدام عجیب فرهاد مجیدی موجب شد داور با عصبانیت و جدیت به‌سمت او بیاید و سرمربی اتحادکلباء را با کارت‌قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج کند.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که مجیدی پیش‌تر نیز چنین اقدامی در بازی‌های دیگر انجام داده بود که مخالفت و تمسخر اماراتی‌ها را به‌دنبال داشت. فرهاد مجیدی در شرایطی به گوشی‌موبایل و صحنه آهسته آن برای صحنه‌های مشکوک متوسل می‌شود که لیگ امارات به سیستم کمک‌داور ویدئویی مجهز است و طبیعتاً انتظار نمی‌رود باز هم چنین رفتارهایی از مربیان تیم‌ها صورت بگیرد.

کد خبر 648771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.