الوکره ۵ _ الاهلی ۲ / عملکرد شجاع و کنعانی در حد لیگ محلات!

تیم فوتبال الاهلی در روز پر از اشتباه شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان برابر الوکره با نتیجه سنگین پنج بر دو شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال الوکره و الاهلی قطر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز _شنبه بیست‌وهفتم اسفندماه_ در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ‌ستارگان قطر برابر همدیگر صف‌آرایی کردند و پس از ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم، الوکره با نتیجه پرگل ۵ بر ۲ الاهلی را درهم کوبید.

تیم فوتبال الاهلی در شرایطی امروز در زمین سعود بن‌عبدالرحمن الوکره مقابل حریف خود قرار گرفت که شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان از ابتدا در ترکیب سبزپوشان قطری بودند، اما نمایش افتضاحی مقابل الوکره ارائه کردند و با اشتباهات‌شان روی گل‌های حریف مقصر بودند.

دقیقه ۱۷ این دیدار بود که خالد مونیر بازیکن الوکره نفوذی را به درون محوطه‌جریمه الاهلی انجام داد و محمدحسین کنعانی‌زادگان که به‌دنبال وی بود تا توپ را از منطقه‌جریمه دور کند مرتکب خطای پنالتی شد تا محمد بنیتو در نوزدهمین دقیقه بازی حساب کار را یک بر صفر به‌سود الوکره کند.

این تازه شروع روز بد مدافعان ملی‌پوش ایرانی الاهلی بود و گل دوم الوکره در شرایطی به‌ثمر رسید که شجاع خلیل‌زاده به‌صورت متوالی از یوسف عبدالرزاق تو سر توپ خورد و همان توپ به گل دوم آبی‌آسمانی‌های الوکره منجر شد.

سریال اشتباهات مدافعان ایرانی در نیمه‌دوم ادامه پیدا کرد و باز هم نوبت به محمدحسین کنعانی‌زادگان رسید که زمینه‌ساز گل چهارم الوکره شود؛ پاس عجیب و بی‌هدف شماره شش الاهلی در میانه‌زمین به هافبک الوکره رسید و دفاع باز میهمان باعث شد یوسف عبدالرزاق با گلر الاهلی تک‌به‌تک شود و دروازه این تیم را باز کند.

البته یکی از دو گل الاهلی در این دیدار روی پاس‌گل شجاع خلیل‌زاده به‌ثمر رسید اما در مجموع عملکرد ضعیف وی به‌همراه کنعانی‌زادگان بسیار عجیب و جالب‌توجه بود؛ این در شرایطی است که این دو مدافع از سوی امیر قلعه‌نویی به اردوی تیم‌ملی دعوت شده‌اند و باید فردا در کمپ تیم‌های ملی حاضر شوند.

ضمن اینکه نمایش بد شجاع و کنعانی‌زادگان در لیگ‌ستارگان قطر اتفاق جدیدی نیست و در طی بازی‌های فصل جاری بارها شاهد تکرارشدن آن بوده‌ایم؛ باید دید با توجه به فعالیت آنها در تمرینات و شیوه بازی‌شان در بازی‌های دوستانه تیم‌ملی از نظر امیر قلعه‌نویی مورد تأیید قرار خواهد گرفت یا خیر.

کد خبر 648762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.