مسیرهای سه‌گانه اتوبوس گردشگری اصفهان در نوروز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به مسیرهای ویژه اتوبوسرانی برای گردشگران در قالب اتوبوس‌های گردشگری گفت: سه مسیر ویژه برای این اتوبوس‌ها در ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

سیدعباس روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به حضور مسافران نوروزی در نصف‌جهان، مسیرهای ویژه اتوبوسرانی برای آنها در قالب اتوبوس‌های گردشگری در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه سه مسیر ویژه برای اتوبوس‌های گردشگری در ایام نوروز در نظر گرفته شده است، افزود: مسیر شماره یک از باغ فدک آغاز می‌شود و با عبور از میدان شهدای ورزشکار، بلوار بعثت، خیابان‌های ابوریحان شرقی و لاله شمالی، میدان لاله، باغ‌قوشخانه، میدان قدس، چهارراه ابن‌سینا، میدان امام علی (ع)، خیابان عبدالرزاق و چهارراه تختی، به میدان امام حسین (ع) می‌رسد و برای برگشت نیز از خیابان باب‌الرحمه عبور می‌کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به مسیر شماره دو اتوبوس گردشگری خاطرنشان کرد: این مسیر نیز از باغ فدک آغاز می‌شود و با عبور از میدان ورزش، خیابان کاوه، پایانه مسافربری کاوه، بزرگراه شهید ردانی‌پور، بزرگراه شهید خرازی، میدان سهروردی (ورودی ناژوان)، پایانه زاینده‌رود، سه‌راه سیمین، خیابان جانبازان، بزرگراه شهید اقارب‌پرست و مجموعه تفریحی پارک کوهستانی صفه، به پایانه مسافربری صفه می‌رسد.

وی ادامه داد: مسیر شماره سه اتوبوس گردشگری نیز از میدان امام حسین (ع) آغاز می‌شود و با گذر از ایستگاه خیابان باب‌الرحمه، خیابان‌های شمس‌آبادی و شیخ‌بهایی و منارجنبان، به مجموعه تفریحی کوه آتشگاه می‌رسد.

کد خبر 648723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.