۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
ساماندهی پیاده‌راه‌های اراک

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک گفت: پیاده‌راه‌ها محل تردد شهروندان است، به همین دلیل زیباسازی و طراوت بخشیدن به آنها ضرورت دارد و تزئین و گل‌آرایی پیاده‌راه‌ها، نورپردازی آنها و نصب المان‌های مناسبتی ویژه نوروز انجام شده است.

احمد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از ارکان زیباسازی شهر نقاشی‌های دیواری است، بر همین اساس به منظور تزریق روحیه شادابی به شهروندان، اجرای نقاشی دیواری توسط هنرمندان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در راستای استقبال از نوروز و بهار ۱۴۰۲ در مناطق شهری انجام شده است.

وی افزود: به منظور زیباسازی منظر شهر و در راستای استقبال از نوروز و بهار ۱۴۰۲ سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اقدام به رنگ‌آمیزی تمام جداول سطح شهر کرده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک با اشاره به تعمیر، راه‌اندازی و نظافت تمام آب‌نماهای سطح شهر و آبگیری مجدد آنها خاطرنشان کرد: آب‌نماها در ایجاد شادابی و نشاط در پارک‌ها و میدان‌ها نقش مهمی دارد، در همین راستا سازمان اقدام به تعمیر، بهسازی و راه‌اندازی آب‌نماهای سطح شهر در راستای استقبال از نوروز و بهار ۱۴۰۲ کرده است تا در ایام نوروز و بهار شاهد محیطی زیبا و درخور در سطح پارک‌ها و میدان‌های شهر باشیم.

حسنی ادامه داد: پیاده‌راه‌ها محل تردد شهروندان است، به همین دلیل زیباسازی و طراوت بخشیدن به آنها از برنامه‌های اصلی سازمان است که در این زمینه می‌توان به تزئین و گل‌آرایی پیاده‌راه‌ها، نورپردازی آنها و نصب المان‌های مناسبتی ویژه نوروز اشاره کرد.

وی گفت: از دیگر برنامه‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر در راستای استقبال از نوروز و بهار ۱۴۰۱ برگزاری جشنواره‌های هنری و نقاشی ویژه نوروز، برگزاری نمایشگاه عکس در گالری موزه خیابان شهید رجایی، بهسازی و مرمت المان‌های شهری، سنگ‌فرش کردن معابر و بهسازی سرویس بهداشتی پارک‌ها و فضای سبز شهری است.

کد خبر 648697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.