در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان خوش‌شانس نبودیم

سرمربی بایرن مونیخ اعتقاد دارد که قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا می‌توانست برای تیمش راحت‌تر باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری بولینیوز، یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن مونیخ پس از مشخص شدن تکلیف قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و تقابل با منچسترسیتی اعتراف کرد که تیمش با قرعه سختی روبه‌رو شده است.

قرعه‌کشی روز گذشته لیگ قهرمانان اروپا، تیم ناگلزمن را مقابل منچسترسیتی قرار داد و در صورت صعود قهرمان آلمان، رئال مادرید یا چلسی در نیمه‌نهایی منتظر شاگردان ناگلزمن خواهند بود.

سرمربی بایرن درباره قرعه‌کشی تصریح کرد: قرعه‌کشی خوب و چالش‌برانگیزی بود. نمی‌توان گفت که ما در قرعه‌کشی خوش‌شانس بودیم. مرحله گروهی برای ما دشوار بود سپس با پاری سن ژرمن، سیتی و رئال یا چلسی در نیمه‌نهایی روبه‌رو خواهیم شد. بازی‌های بعدی ما ارزشمند و البته سخت خواهند بود.

وی اضافه کرد: کسب پیروزی در این مسابقات سخت است و رئال سال گذشته موفق شد قهرمان مسابقات شود. ما در نظر داریم که امسال این کار را انجام دهیم و من انگیزه و انرژی زیادی برای این کار دارم. با این حال قرعه‌کشی با ما مهربان نبود و نمی‌توان گفت که خوش‌شانس بودیم.

ناگلزمن در مورد چشم‌انداز رویارویی با ارلینگ هالند، مهاجم سابق بوروسیا دورتموند، که در اوایل این هفته پنج گل در شب پیروزی پنج بر صفر سیتی مقابل لایپزیگ به ثمر رساند، گفت: او بازیکن فوق‌العاده خوبی است و همانطور که به‌تازگی دوباره ثابت کرده است، می‌دانیم که بسیار خطرناک است. او از نظر سرعت و قدرت بدنی کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. رویارویی با هالند برای مدافعان راحت نیست اما ما نیز چند بازیکن تهاجمی خوب در اختیار داریم.

کد خبر 648674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.