حرکت کارناوال‌های شادی و عروسک‌های غول‌پیکر در شهر

شهردار زرین‌شهر گفت: با توجه به استقبال شهروندان به ویژه نسل جدید از راه‌اندازی کارناوال عروسک‌های غول‌پیکر و شور و نشاطی که در شهر به راه می‌اندازد، امروز و فردا کارناوال شادی و عروسک‌های غول پیکر در سطح شهر و محلات مختلف حضور پیدا خواهد کرد و برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کند.

حسین اسماعیلی‌احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی و آئین‌های استقبال از نوروز بهانه‌ای برای تقویت نشاط شهروندی و گذراندن لحظاتی شاد در کنار خانواده است.

وی افزود: شیوع کرونا در گذشته خاطرات تلخی را برای بسیاری از خانواده‌ها رقم زد و برنامه‌های نوروزی شهرداری‌های شهرهای ایران نیز به‌دلیل قطع زنجیره این ویروس لغو شد.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: با توجه به فروکش کردن ویروس کرونا، فضای شاد و با نشاطی که حرکت کارناوال‌های شادی در سطح شهر و برای شهروندان ایجاد می‌کنند برنامه‌ریزی لازم برای اجرای اینگونه برنامه‌ها به صورت محله محور انجام شد.

اسماعیلی‌احمدی ادامه داد: طی روزهای گذشته حضور هنرمندان در خیابان‌ها و محلات مختلف شهر حال و هوای شهر را بهاری کرد و بسیاری از شهروندان دقایقی از وقت خود را در ساعات باقی‌مانده به آغاز سال تحویل به تماشای برنامه‌های شاد با استفاده از شخصیت‌های نوستالژی اختصاص دادند.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال شهروندان به خصوص نسل جدید از راه‌اندازی کارناوال عروسک‌های غول‌پیکر و شور و نشاطی که در شهر به راه می‌اندازد، بیست‌وهفتم و بیست‌وهشتم اسفندماه کارناوال شادی و عروسک‌های غول پیکر در سطح شهر و محلات مختلف حضور پیدا خواهد کرد و برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کند.

شهردار زرین‌شهر گفت: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده طی روزهای گذشته، برگزاری جشن‌های میدانی و برنامه‌های شاد فرهنگی و هنری نوروزی مورد توجه و استقبال پرشور شهروندان قرار گرفته است و امیدواریم در ادامه مسیر نیز روح امید و زندگی در میان شهروندان تقویت شود.

اسماعیلی‌احمدی افزود: نهادینه‌سازی فرهنگ مشارکتی و دستیابی به شاخصه‌های یک شهر سالم، زیبا، توسعه‌یافته و پویا و به تبع آن آسایش، امنیت، سلامت روانی و اجتماعی شهر نیازمند تلاش و اراده جدی است، بر همین اساس در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی علمی و اجرای دقیق آن در حوزه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی در کنار مباحث عمرانی زمینه تحقق این مهم را در خطه طلایی ایران را فراهم کنیم.

کد خبر 648656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.