یکه‌تازی یاران احمد نور در امارات ادامه دارد

تیم فوتبال شباب‌الاهلی با پیروزی آسان سه بر یک مقابل خورفکان، در پایان هفته نوزدهم با فاصله‌ای پنج‌ امتیازی نسبت به الوحده جایگاه خود را در صدر جدول لیگ برتر امارات تثبیت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال شباب‌الاهلی روز گذشته _جمعه بیست‌وششم اسفندماه_ در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر امارات در ورزشگاه خانگی خود از ساعت ۱۷:۱۵ مقابل خورفکان قرار گرفت و به پیروزی سه بر یک دست پیدا کرد. شباب‌الاهلی در شرایطی هفته بیستم را پشت سر گذاشت که رقابت‌های لیگ برتر امارات دچار نامنظمی شده است و اکثر تیم‌ها یک و برخی هم دو بازی کمتر انجام داده‌اند.

شاگردان لئوناردو ژاردیم البته شرایط بسیار خوبی را سپری می‌کنند و با فاصله‌ای پنج امتیازی نسبت به الوحده همچنین اختلاف شش امتیازی با العین و الوصل بر صدر جدول لیگ برتر امارات تکیه زده و راه زیادی از قهرمانی را طی کرده است. در بازی روز گذشته نیز شباب‌الاهلی پرستاره موفق شد با گل‌های عمر خربین، فدریکو کارتابیا و سالمین خمیس به برتری برابر خورفکان رده‌نهمی دست پیدا کند.

همچنین احمد نورالهی هافبک ایرانی تیم فوتبال شباب‌الاهلی که در دل لئوناردو ژاردیم جای خودش را پیدا کرده است جزو ۱۱ نفر آغازکننده بازی بود و تا پایان بازی هم در زمین حضور داشت؛ یاران احمد نور در ۱۰ بازی قبلی خود فقط یک‌شکست داشته‌اند و در دو بازی امتیازات را با حریف تقسیم کردند اما در هشت بازی صاحب سه امتیاز شدند و هر هفته به فتح لیگ برتر امارات برای نخستین‌بار نزدیک‌تر می‌شوند.

کد خبر 648646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.