با نصب «اصفهان‌ من» یک روز میهمان شهرداری اصفهان باشید

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: سعی کردیم مشوق‌هایی را برای استفاده شهروندان و مسافران از اپلیکیشن «اصفهان‌ من» در نظر بگیریم که در این راستا، هر روز دو خانواده میهمان شهرداری خواهند شد تا یک روز به‌صورت رایگان از اماکن گردشگری بازدید و غذای سنتی نصف‌جهان را میل کنند.

سیدعلی معرک‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای نوروز ۱۴۰۲، مباحث اطلاع‌رسانی و تبلیغات در حوزه خدمات و هدایت مسافران، بر مبنای اپلیکیشن «اصفهان من» خواهد بود.

وی با بیان اینکه اصفهان‌من یک اپلیکیشن شهروندی و درگاه الکترونیک خدمات شهر اصفهان است که قسمتی از آن مربوط به بحث گردشگری است، افزود: این برنامه کاربردی که ۱۶ خدمت ویژه برای شهروندان و مسافران فراهم می‌کند، در واقع این برنامه جعبه‌ابزاری است که الزامات و نیازمندی‌های یک گردشگر را رفع رجوع می‌کند که مهم‌ترین آن نقشه شهر است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هر گردشگری به نقشه نیاز دارد، به‌جای چاپ نقشه فیزیکی، نقشه الکترونیکی شهر را با لایه‌هایی همچون ترافیک برای مسیریابی در اختیار شهروندان و مسافران قرار دادیم.

وی با بیان اینکه در نقشه‌های چاپی قابلیت نشان دادن اطلاعات ترافیکی و مسیریابی وجود ندارد، اضافه کرد: با توجه به اینکه اسکان از ضروریات سفر مسافران نوروزی است، راه‌های ارتباطی، شماره تماس و مسیریابی تمام اقامتگاه‌ها، هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و مراکز اسکان نیز در برنامه اصفهان من در نظر گرفته شده است تا مسافران به‌راحتی به این مراکز مراجعه کنند.

معرک‌نژاد تاکید کرد: ممکن است کسانی که از ظرفیت اقامتگاه‌های آموزش‌وپرورش استفاده می‌کنند، اطلاعی از نشانی ستادهای اسکان نداشته باشند که مراکز و ستاد اسکان آموزش‌وپرورش نیز در اپلیکیشن اصفهان من مشخص شده است.

وی افزود: موارد دیگری همچون کمپ گردشگری باغ فدک، اطلاعات تماس و نشانی تمام افراد و مشاوران املاک رسمی برای اسکان، نشانی و مکان پارکینگ‌ها، ظرفیت آنی پارکینگ‌های تحت اختیار شهرداری برای کمک به ترافیک شهری و رویدادهای فرهنگی شامل جشن‌ها و آئین‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان با نقطه‌گذاری در نقشه و توضیحات و دیگر اطلاعات آن، در اپلیکیشن اصفهان من بارگذاری شده است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اضافه کرد: خدمات مورد نیاز مسافران همچون سرویس‌های بهداشتی، حمل‌ونقل عمومی، زمان رسیدن اتوبوس، خطوط تندرو، اتوبوسرانی و مترو نیز در اپلیکیشن اصفهان من تعبیه شده است.

وی با اشاره به وجود لیست اماکن تفریحی و گردشگری نصف‌جهان و مسیریابی و توضیحات لازم مربوط در اپلیکیشن اصفهان من گفت: در صورتی که بتوانیم روزهای آینده، سامانه اصکیف (سامانه پرداخت الکترونیک شهرداری اصفهان) را به اپلیکیشن اصفهان من متصل کنیم، شهروندان و مسافران می‌توانند بلیت‌های مراکز مختلف فرهنگی، تفریحی و گردشگری را تهیه کنند و مبادله مالی نیز داشته باشند.

معرک‌نژاد تصریح کرد: سعی کردیم مشوق‌هایی را برای استفاده از اپلیکیشن اصفهان من در نظر بگیریم که در همین راستا، هر روز دو خانواده، میهمان شهرداری اصفهان خواهند شد و یک روز به‌صورت رایگان از اماکن گردشگری استفاده خواهند کرد و غذای سنتی نصف‌جهان را میل می‌کنند.

وی تاکید کرد: هر فردی که اپلیکیشن اصفهان من را نصب کند، در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شود که در این راستا از شهروندان اصفهانی نیز دعوت می‌کنم که در این قرعه‌کشی شرکت کنند.

کد خبر 648642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.