رنگ‌آمیزی ۱.۴ میلیون متر جدول در اصفهان

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: برای رنگ‌آمیزی شهر، روزانه ۷۵۰ نفر از پانزدهم بهمن سال‌ جاری از سوی انجمن حمایت از زندانیان مشغول به‌کار بودند که ثمره آن رنگ‌آمیزی یک میلیون و ۴۰۶ هزار متر جدول و ۲۴۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع نرده است.

رامین میرعسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به رنگ‌آمیزی نرده‌ها و جداول سطح شهر در آستانه بهار اظهار کرد: در تمام مناطق پانزده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر اکیپ‌ها، عملیات رنگ‌آمیزی را به اتمام رساندند تا لباسی نو بر تن شهر کنند.

وی افزود: از آذر امسال جلسات خرید رنگ و هماهنگی با انجمن حمایت از زندانیان برگزار شد و صورت جلسات اجرای رنگ‌آمیزی سطح شهر نوشته شد که پس از انجام فرایند مناقصه رنگ، ۴۳۰ تن رنگ برای رنگ‌آمیزی سطح شهر خریداری شد.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای رنگ‌آمیزی شهر، روزانه ۷۵۰ نفر از پانزدهم بهمن از سوی انجمن حمایت از زندانیان مشغول به‌کار بودند، تصریح کرد: قرارداد این همکاری با انجمن حمایت از زندانیان برای رنگ‌آمیزی این کلان‌شهر بالغ بر پنج میلیارد تومان در حوزه اجرا منعقد شد.

وی ادامه داد: رنگ‌آمیزی یک میلیون و ۴۰۶ هزار متر جدول و ۲۴۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع نرده است که این موارد غیر از المان‌ها و وسایل بازی در سطح پارک‌ها و موانع رنگ‌آمیزی شده در سطح شهر است.

میرعسگری با اشاره به خانه‌تکانی محله‌های شهر، شست‌وشوی محلات و امحای برچسب‌های تبلیغاتی از روی در و دیوار منازل گفت: نیروهای شهرداری المان‌های ترافیکی، موانع و تابلوهای ترافیکی و موانع داخل پیاده‌روها همچنین ایستگاه‌های اتوبوس را رنگ‌آمیزی کردند تا شهر را برای نوروز آماده کنند.

کد خبر 648607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.