گذر مشیر_یخچال دو طرفه می‌شود

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: بر اساس تصمیمات ستاد نوروزی ۱۴۰۲ مقرر شده است از بیست‌وهفتم اسفند تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۲ گذر مشیر_ یخچال دو طرفه شود.

به گزارش ایمنا، محمد باقر کلاهدوزان با اشاره به اینکه هر سال در ایام پایانی سال و نوروز شاهد حضور همزمان شهروندان و میهمانان نوروزی با خودروی شخصی در معابر محدوده مرکز شهر هستیم، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت و پذیرش محدود معابر و پارکینگ‌ها، برنامه‌ریزی خاصی امسال شده است.

وی با بیان اینکه بار زیاد ترافیکی و تردد در محدوده میدان امام (ره) هرساله موجب کندی حرکت و تراکم ترافیکی شدید مسافران و شهروندان می‌شود، افزود: در این راستا راهکار نهایی رفع مشکلات، توسعه پیاده راه‌ها، تکمیل خطوط قطار شهری و اجرای طرح مدیریت پارک حاشیه‌ای معابر و خیابان‌ها است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر این اساس از شهروندان و مسافران درخواست می‌شود حتی‌المقدور از سفر با خودروی شخصی به مرکز شهر و به خصوص در محدوده میدان امام (ره) در ایام نوروز خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیمات ستاد نوروزی ۱۴۰۲ مقرر شده از بیست‌وهفتم اسفند تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۲ گذر مشیر _ یخچال با نصب جدول، تابلو و تجهیزات ترافیکی دوطرفه شود.

کلاهدوزان گفت: این اقدام طبق نظر کارشناسان موجب کاهش مشکلات ترافیکی خیابان حافظ و سهولت تخلیه پارکینگ کرمانی در ساعات پیک می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این، مسیر خط ۷۹ اتوبوس با هماهنگی اتوبوسرانی به خیابان عبدالرزاق و چهارباغ پایین انتقال یافت که موجب عبور دهی راحت تر خودروها از خیابان استانداری و حکیم می‌شود.

کد خبر 648604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.