جابه‌جایی تمام رکوردهای داخلی فدراسیون والیبال

فدراسیون والیبال در سال ۱۴۰۱ با برگزاری ۲۰۸۵ مسابقه داخلی با حضور ۶۰۲ تیم تمام رکوردها قبلی را جابه‌جا کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون والیبال، امسال علاوه بر لیگ برتر مردان و زنان، سری A و B لیگ دسته یک مردان و سری A لیگ دسته یک زنان در رده بزرگسالان، شاهد برگزاری مسابقات سری B لیگ دسته زنان و زیرگروه مردان بودیم.

همچنین در رده‌های سنی علاوه بر لیگ برتر و دسته یک جوانان و نوجوانان پسر و مسابقات قهرمانی کشور رده‌های مختلف سنی دختران، شاهد برگزاری مسابقات المپیاد استعدادهای برتر دختر و پسر ایران و مسابقات آینده‌سازان پسران و دختران بودیم که با استقبال بسیاری خوبی از سوی هیئت‌های استانی برگزار شد.

لیگ برتر ساحلی، قهرمانی کشور رده‌های مختلف سنی پسران ایران و نخستین تور آزاد والیبال ساحلی زنان از جمله عملکرد فدراسیون در سال ۱۴۰۱ در والیبال ساحلی است.

در مجموع ۲۸ رویداد والیبالی سال ۱۴۰۱ که زیر نظر فدراسیون برگزار شد، ۲۰۸۵ مسابقه برگزار شد و اگر میانگین افراد حاضر در یک مسابقه والیبال را ۷۰ نفر (بازیکنان و کادر فنی دو تیم، داوران خط نگهدار، اول و دوم و ناظران، توپ جمع‌کن‌ها، عوامل حراست و سالن مسابقات) در نظر بگیرم، بیش از ۱۴۵ هزار نفر-مسابقه در این رویدادها حضور داشتند.

در مجموع مسابقات والیبال سالنی و ساحلی سال جاری ۶۰۲ تیم شرکت کردند تا تمام رکوردهای قبلی فدراسیون در این زمینه جابه‌جا شود.

کد خبر 648597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.