رئال‌مادرید هم وارد رقابت برای جذب ستاره تاتنهام شد!

تیم کارلو آنچلوتی به دنبال جذب مهاجم جدید در تابستان است و وضعیت هری کین در تاتنهام را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از دیلی میل، رئال مادرید به آخرین باشگاهی تبدیل شده است که در آستانه نقل و انتقالات تابستانی، به جذب کین علاقه نشان داده است.

لوس بلانکوس پیش‌تر درباره احتمال تلاش برای جذب کاپیتان انگلیس صحبت کرده و معتقد است که اسپرز ترجیح می‌دهد ستاره خود را به تیم‌های خارج از انگلیس بفروشد تا اینکه او به تیم‌های رقیب تاتنهام در لیگ برتر منتقل شود. اگر کین نتواند قرارداد جدیدی را با لندنی‌ها امضا کند، رئال حتی می‌تواند در ژانویه با او پیش‌قراردادی را به امضا برساند تا تابستان آینده به صورت رایگان به پایتخت اسپانیا سفر کند.

کین به عنوان هدف اصلی منچستریونایتد هم ظاهر شده است، درحالی که تیم اریک تن هاخ مایل است رکورد نقل و انتقالات بریتانیا را برای جذب بازیکن ملی‌پوش انگلیسی، بشکند. گفته می‌شود بایرن مونیخ نیز علاقه‌مند به جذب این مهاجم و دادن فرصت برای به دست آوردن چند جام بزرگ به او است.

کین تنها مهاجمی نیست که درحال حاضر مادرید به او فکر می‌کند، لوس بلانکوس قرار است قرارداد یک ساله جدیدی را به کریم بنزما هم پیشنهاد دهد و می‌تواند در پایان فصل، علاقه خود را به کیلیان امباپه دوباره اعلام کند. قرارداد فعلی کین با اسپرز در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.

کین در ۱۵ بازی لیگ برتری مقابل ساوتهمپتون، توانسته است ۱۷ گل به ثمر برساند (۱۱ گل و شش پاس گل). کین یک گل تا زدن ۱۰ گل خارج از خانه در لیگ برتر، فاصله دارد، هیچ بازیکن دیگری در تاریخ این رقابت‌ها بیش از چهار بار این کار را انجام نداده است.

این مهاجم امروز به همراه تاتنهام، در لیگ برتر مقابل ساوتهمپتون به میدان خواهد رفت.

کد خبر 648587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.