۵۰ کوچه منطقه ۱۰ اصفهان به تصاویر شهدا مزین شد

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: همزمان یا ایام پایانی سال و در راستای تکریم مقام شهدا، ۵۰ کوچه منطقه ۱۰ اصفهان که به نام شهدا بود، به تصاویر آنان نیز مزین شد.

به گزارش ایمنا، داوود بحیرایی اظهار کرد: در راستای تکریم مقام شامخ شهدا و زیباسازی سیما و منظر شهری، ۵۰ کوچه منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان که به نام شهدا بود، به تصاویر آنان نیز مزین شد.

وی افزود: طی بررسی و صحت‌سنجی تصاویر ۵۰ شهید بزرگوار منطقه توسط بنیاد شهید و با تأیید خانواده شهدا، تهیه و کار نصب آن در منطقه ۱۰ توسط شهرداری آغاز شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: امیدواریم با همکاری خانواده معزز شهدا، تمام کوچه‌های منطقه که به نام شهدا بوده را به تصاویر این قهرمانان همیشه جاوید مزین کنیم.

وی در ادامه از خانواده شهدای معزز درخواست کرد برای تسهیل در این اقدام شهرداری، تصاویر باکیفیت شهدا را که اسامی آن‌ها بر کوچه‌های منطقه مزین شده را به واحد ارتباطات منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ارسال کنند.

بحیرایی از برگزاری پنج یادواره شهدا در سال گذشته در منطقه ۱۰ شهرداری خبر داد و گفت: در سالی که گذشت به جهت زنده نگاه داشتن یاد شهدا پنج یادواره شهید با مشارکت مساجد و پایگاه‌های بسیج در منطقه برگزار کردیم.

کد خبر 648586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.