راه‌اندازی اپلیکیشن «بروجرد من»

مدیر فناوری و اطلاعات شهرداری بروجرد گفت: با هدف راهنمای گردشگری، بروجردشناسی، آشنایی با مفاخر بروجرد و آدرس مکان‌های تفریحی و گردشگری شهرستان بروجرد، اپلیکیشن اندروید «بروجرد من» در این شهر راه‌اندازی شده است.

احسان مذهب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از راه‌اندازی اپلیکیشن (بروجرد من) خبر داد و اظهار کرد: اپلیکیشن خدماتی از امکانات نوظهور و محصول گسترش فناوری‌های ارتباطاتی در عصر جدید است.

وی افزود: این امکان انواع خدمات را در قالب نرم‌افزارهای قابل نصب روی تلفن همراه در دسترس همشهریان قرار می‌دهد و باعث می‌شود شهروندان که برای دستیابی به این خدمات ناچار به مراجعه حضوری و مراودات رو در رو بودند، اکنون به راحتی و با چند کلیک روی تلفن‌های همراهشان به آن دست یابند.

مدیر فناوری و اطلاعات شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات در همین راستا اقدام به طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید «بروجرد من» با هدف راهنمای گردشگری، بروجردشناسی، آشنایی با مفاخر بروجرد و آدرس مکان‌های تفریحی و گردشگری شهرستان کرده است.

مذهب اضافه کرد: در بخش دوم این اپلیکیشن تمام خدمات قابل ارائه شهرداری از جمله دسترسی به پرونده‌های شهرسازی، پرداخت قبوض نوسازی و کسب و پیشه و قابلیت جست‌وجوی متوفیان در دسترس است.

وی با بیان اینکه خدمات این اپلیکیشن به‌روزرسانی و امکانات جدیدی به آن اضافه می‌شود، گفت: در آینده‌ای نزدیک اپلیکیشن ios آن نیز جهت ارائه به شهروندان ساخته می‌شود.

مدیر فناوری و اطلاعات شهرداری بروجرد افزود: همشهریان می‌توانند با ورود به برنامه بازار و جست‌وجوی «نرم افزار بروجرد من» جهت نصب و استفاده از امکانات این نرم‌افزار اقدام کنند.

کد خبر 648551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.