تلاش می‌کنیم تا ۱۴۰۳ دغدغه‌های اصلی شهروندان را رفع سازیم

شهردار گرگان گفت: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ای که به شورای اسلامی شهر ارائه داده‌ایم، برنامه‌محوری را سرلوحه کارها قرار دهیم تا بتوانیم با برنامه‌ای منظم تا ۱۴۰۳ دغدغه‌های اصلی شهروندان را رفع کنیم.

سیدمحمدرضا سیدالنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به معروف بودن شهر گرگان به دارالمومنین و شهر اسلامی، موضوعات مهمی مطرح است و باید در محلات شهر گرگان به صورت مسجدمحور در قالب قرارگاه جهادی عمل کنیم.

وی افزود: بعضی از طرح‌های شهری به دلیل کمبود اعتبارات و فرصت کوتاه اجرا نشده است که از شهروندان عذرخواهی می‌کنم، تلاش می‌کنیم با برنامه‌ای که به شورای اسلامی شهر ارائه داده‌ایم، برنامه‌محوری را سرلوحه کارها قرار دهیم تا بتوانیم با برنامه منظم تا سال ۱۴۰۳ دغدغه‌های اصلی شهروندان را رفع کنیم.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: نحوه توزیع خدمات در سطح شهر طی دهه‌های گذشته به نحوی بوده است که بعضی از محلات شهر از امکانات شهری برخوردار نبوده و باعث اختلاف میان محلات پایین و بالا شهر گرگان شده است.

سیدالنگی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم اختلافات را برطرف کنیم تا تمام محلات شهر از یک توسعه متوازن برخوردار باشد، لازم است بودجه شهر به صورت عادلانه توزیع و رفع محرومیت شود.

وی با بیان اینکه ۲۱ محله از ۱۰۹ محله شهر گرگان به عنوان محلات کم‌برخوردار شناسایی شده است، گفت: در مرحله نخست محله‌های انجیراب، اوزینه، عرفان، الغدیر و شریعتی در اولویت طرح رفع محرومیت قرار گرفت.

شهردار گرگان افزود: در این ۲۱ محله کار جهادی با اولویت رفع محرومیت از محل بودجه شهرداری برنامه‌ریزی شده است؛ احداث یک مدرسه در این محلات موجب کاهش هزینه و فراهم شدن امکان تحصیل فرزندان قشر محروم می‌شود.

کد خبر 648526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.