۱۱۶ هزار خودرو طی ۴۸ ساعت گذشته وارد گیلان شد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان، گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۱۶ هزار دستگاه خودرو وارد گیلان شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ جاور صفاری اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته، هفت هزار دستگاه خودرو نسبت به مدت مشابه پارسال بیشتر وارد استان شدند که ترافیک نیمه سنگین اما روان را در محورهای استان شاهد بودیم.

وی بیشترین علت تصادفات جاده‌ای طی ۲ روز گذشته را سرعت و سبقت غیرمجاز عنوان و افزود: هموطنان برای تردد ایمن در محورهای مواصلاتی استان از رفتارهای پر خطر به‌ویژه سرعت و سبقت غیر مجاز پرهیز کنند.

سرهنگ صفاری از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث پیشگیری و سفری ایمن و خاطره انگیز را تجربه کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان در ادامه با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در دو محور قدیم رشت- قزوین و آستارا- اردبیل و بالعکس طی امروز (جمعه) تاکید کرد: به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقاء ایمنی وسایل نقلیه در تعطیلات ایام طرح نوروز ۱۴۰۲، امروز محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم "رشت - قزوین" و " آستارا - اردبیل" و بالعکس اعمال شده است.

وی افزود: بر این اساس؛ تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی که از ساعت هشت امروز در دو محور قدیم رشت- قزوین و بالعکس و آستارا - اردبیل و بالعکس تا ساعت ۲۴ امشب ممنوع شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 648512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.