بهترین مقاصد گردشگری جایگزین جهان

بعضی از محبوب‌ترین مقاصد توریستی جهان به دلیل شلوغی بیش از حد، گزینه‌های مناسبی برای گردشگران محسوب نمی‌شود و مکان‌های جایگزین، انتخاب‌های بهتری هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بعضی از مکان‌ها عنوان برترین مقاصد گردشگری جهان را به خود اختصاص داده‌اند، زیرا معماری خاص و زیبایی بی‌نظیری دارند و بسیاری از مناظر تاریخی و شگفتی‌های دنیا در آن‌ها جای گرفته است. با وجود اینکه مقاصد زیادی برای گردش در کشورهای مختلف دنیا وجود دارد، بعضی از شهرها آن‌قدر شلوغ و توریستی است که نمی‌توان به اندازه کافی از آن‌ها لذت برد. در ادامه شما را با مقاصد توریستی که باید نادیده بگیرید و به جای آن‌ها به جاهای دیگر سفر کنید، آشنا می‌کنیم:

به‌جای سانتورینی، به تونس بروید

بسیاری از افراد به «سانتورینی» یونان سفر می‌کنند تا از خانه‌های سفید زیبا با سقف‌های آبی بازدید کنند، اما این مکان بی‌نظیر به دلیل محبوبیت خود در طول سال، بسیار شلوغ است. بنابراین برای کسانی که به دنبال محیطی مشابه با خانه‌های سفید و تزئین‌های آبی هستند، «تونس» پیشنهاد خوبی به نظر می‌رسد. این شهر ساحلی در دریای مدیترانه قرار گرفته است و تقریباً در طول سال آفتاب دارد. از دیگر نقاط مثبت تونس در مقایسه با سانتورینی، می‌توان به جمعیت کمتر این شهر اشاره کرد.

بهترین مقاصد گردشگری جایگزین جهان- read- long

به‌جای پوزیتانو، به سنت لوسیا رهسپار شوید

«پوزیتانو» مانند سانتورینی یک مقصد بسیار محبوب در قاره اروپا محسوب می‌شود و افراد زیادی برای دیدن این روستای زیبا به ایتالیا سفر می‌کنند. این شهر کوچک به لطف موقعیت مناسب و آب‌وهوای مدیترانه‌ای، تقریباً همیشه شلوغ و هزینه‌های آن بسیار گران‌تر از سایر نقاط ایتالیا است. جالب است بدانید که «سنت‌لوسیا ، چشم‌انداز مشابه خانه‌های رنگی را که روی مناطق کوهستانی واقع شده‌اند، برای شما فراهم می‌کند و انتخاب بهتری است. شاید بسیاری از افراد، سنت لوسیا را مکانی شبیه پوزیتانو ندانند، اما این از بین تمام جزایر کارائیب، سنت لوسیا، بیشترین تأثیر را از آب و هوای مدیترانه‌ای دریافت کرده است و مناظر آن شبیه روستای پوزیتانو است.

بهترین مقاصد گردشگری جایگزین جهان- read- long

به‌جای اهرام بزرگ مصر، از اهرام سودان بازدید کنید

اهرام بزرگ جیزه در مصر (Great Pyramids Of Giza) یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری در جهان محسوب می‌شود و در تمام اوقات سال، بسیار شلوغ است. علاوه بر این، در این مکان فروشندگانی هستند که سعی می‌کنند گردشگران را مجبور به خرید کالا کنند. بنابراین لذت بردن از زمان سفر در این منطقه می‌تواند کمی دشوار باشد. برای علاقه‌مندان به این مقصد گردشگری و کسانی که می‌خواهند از اهرام، بدون دردسر و شلوغی دیدن کنند، بازدید از اهرام نوبیا (Nubian pyramids) توصیه بهتری است. این اهرام به اندازه اهرام مصر قدیمی و شناخته شده نیستند، اما تاریخ غنی و منحصر به فردی دارند و آرامش زیادی را برای گردشگران فراهم می‌کنند که در هیچ جای دیگر نظیر آن را نمی‌توان یافت.

بهترین مقاصد گردشگری جایگزین جهان- read- long

به‌جای پترا، به مسقط بروید

شهر «پترا» نه‌تنها به دلیل زیبایی بی‌نظیر، بلکه به این علت که یک شگفتی جهانی محسوب می‌شود، ارزش حداقل یک بار بازدید کردن در طول عمر را دارد. موضوع قابل توجه اینکه این مکان به طرز باورنکردنی شلوغ و قیمت‌ها در آن بالا است. بنابراین برای کسانی که به دنبال جواهری مشابه در خاورمیانه‌ای هستند، «مسقط» پایتخت کشور عمان پیشنهاد می‌شود که به اندازه پترا معروف نیست. مسجد جامع سلطان قابوس با معماری خاص خود، یکی از دیدنی‌های اصلی این شهر به شمار می‌رود. پایتخت عمان از نظر موقعیت طبیعی و جغرافیایی در شرایط خاصی قرار دارد. به همین دلیل یکی از شهرهای توریستی این کشور است و هر سال گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند.

بهترین مقاصد گردشگری جایگزین جهان- read- long

به‌جای هاوایی، به جزایر آزور بروید

جزایر «آزور» که به عنوان "هاوایی اروپا" شناخته می‌شود، منطقه‌ای پرتغالی در اقیانوس اطلس است و تقریباً ۱۸۱۷ کیلومتر از مراکش و ۱۶۰۰ کیلومتر از سرزمین اصلی پرتغال فاصله دارد. دلیل اینکه به این جزایر، لقب هاوایی اروپا نسبت داده شده است، مناظر رؤیایی، سواحل آتشفشانی، آبشارها و درختان نخل فراوان است. جزایر هاوایی، یک مقصد بسیار محبوب برای گردشگران است، اما جزایر آزور نیز به همان اندازه چیزهای فراوانی برای ارائه کردن دارد.

بهترین مقاصد گردشگری جایگزین جهان- read- long

به‌جای جزیره بو را بو را، به موریس بروید

جزیره «بو را بو را» به‌خاطر آب‌های آبی شفاف، خانه‌های ییلاقی روی آب و استراحت‌گاه‌های مجلل خود در جهان شهرت دارد و یک مقصد بسیار محبوب برای زوج‌های جوان در سراسر جهان محسوب می‌شود. برای کسانی که به دنبال منطقه‌ای مشابه با آب‌های شفاف، شن‌های سفید و استراحت‌گاه‌های مجلل هستند، جزیره آفریقایی موریس توصیه می‌شود. اگرچه تعداد بازدیدکنندگان جزیره موریس، بسیار کمتر از بو را بو را است، اما از آن به عنوان تکه‌ای از بهشت یاد می‌شود و در آن جاذبه‌های دیدنی و فعالیت‌های بسیاری برای بازدیدکنندگان وجود دارد.

بهترین مقاصد گردشگری جایگزین جهان- read- long

به‌جای توکیو، به تایپه بروید

هیچ کجای دنیا شبیه شهر پر جنب و جوش «توکیو» نیست. به همین دلیل، افراد زیادی از سراسر جهان به این مکان زیبا که تلفیقی از سنت کلاسیک و مدرن است، سفر می‌کنند. متأسفانه، هزینه‌ها در پایتخت ژاپن بسیار گران است و برای کسانی که به دنبال داشتن حال و هوای مشابه این شهر و کمی آرام تر از آن هستند، شهر «تایپه» پیشنهادی مناسبی است. پایتخت تایوان، یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای این کشور محسوب می‌شود و سرگرمی‌های زیادی برای ارائه کردن به گردشگران دارد. همچنین تایپه یکی از بهترین شهرها برای غذا خوردن محسوب می‌شود و به خاطر بازارهای شبانه خود در جهان بسیار معروف است.

بهترین مقاصد گردشگری جایگزین جهان- read- long

کد خبر 648473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.