نبود جهاد تبیین ارزش خون شهدا را کم می‌کند

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه از رئیس جمهور می‌خواهیم تا به تبیین بیشتر پرداخته و ملتی که در مناسبت‌های مختلف افتخار آفرینی می‌کند را در کنار خود ببیند، گفت: مسئولان بدانند با نبود جهاد تبیین ارزش خون شهدا را پایین می‌آورند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین علی احتشامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان، اظهار کرد: امنیت و اقتدار کشور شاخصه عظیمی است که با تبیین آن می‌توان نسل امروز را خوش‌بین به راه شهدا کرد و ارزش و جایگاه واقعی آنان را نشان داد.

وی با اشاره به اینکه دشمن سعی در نا امیدی جوانان دارد، افزود: ایران در حال حاضر سیزدهمین رتبه جهانی در تولید گندم را دارد و سالانه ۳۰ هزار میلیارد تومان صادرات نفتی و غیر نفتی دارد که نیمی از آن بابت بدهی‌های دولت قبل پرداخت می‌شود، در حال حاضر دولت با چنگ و دندان کشور را حفظ کرده است و بدیهی‌های دولت قبل را پرداخت می‌کند.

امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: کشوری که به پشتوانه رهبری شجاع و ملتی قوی در طول دو دهه سلاخان داعش‌پرور (بن سلمان) را به تسلیم وادار کرد، دیپلماسی قوی دارد زیرا دیپلماسی دولت سیزدهم اقتدارگونه است نه التماس گونه؛ وقتی جنایتکاران منطقه دیدند آمریکا مجبور به تسلیم پذیری است مجبور به تسلیم شدند.

وی تصریح کرد: فراموش نمی‌کنیم خرداد امسال جنایتکاران آمریکا با کمک یونان دو کشتی نفت را گروگان گرفت، سپاه نیز به کمک دولت اقتدارگرا دو کشتی یونانی را گرو گرفت و گفت اگر کشتی‌های ما را آزاد نکنید ۹ کشتی دیگر یونانی را توقیف می‌کنیم، آن زمان دو کشتی گروگان گرفته شده ایران را آزاد کردند.

حجت الاسلام احتشامی اضافه کرد: وقتی خبرنگاران از سخنران کاخ سفید پرسیدند نتیجه برجام چیست گفت ما به برجام کاری نداریم بلکه کف خیابون‌های ایران را می‌بینیم این یعنی آن‌ها از خود قطع امید کردند.

وی با اشاره به اقتدار دولت سیزدهم، افزود: قبول داریم وضعیت معیشت مردم سخت شده است، اما باید ریاست جمهوری، وزیران، مسئولان و روابط عمومی‌ها به جهاد تبیین پرداخته و تبیین کنند، چرا آن گونه که برنامه داشتند پیش نرفت.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به جنگ اوکراین و روسیه، گفت: این جنگ غیر پیش‌بینی شده اقتصاد دنیا را به هم ریخت، اما بانک جهانی اعلام کرد کشور ایران مانند کشورهای قدرتمند دنیا رشد سه درصدی اقتصادی داشته است.

وی از رئیس جمهور خواست تا به تبیین بیشتر پرداخته و ملتی که در مناسبت‌های مختلف افتخار آفرینی می‌کند را در کنار خود ببیند، همچنین مسئولان بدانند با نبود جهاد تبیین ارزش خون شهدا را پایین می‌آورند.

حجت الاسلام احتشامی خاطرنشان کرد: اگر دولت قبل به توصیه‌های امام انقلاب گوش می‌کرد و خود را معطل برجام نمی‌کرد اکنون وضعیت کشور بهتر از این بود.

کد خبر 648463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.