بازگشت استقلالی‌ها به روال عادی با قول پرداخت ۱۰ درصدی مطالبات

بازیکنان تیم فوتبال استقلال روز گذشته به‌دلیل مسائل مالی اعتصاب کردند اما پس از قول پرداخت ۱۰ درصدی مطالبات از سوی باشگاه، امروز به تمرینات بازگشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازیکنان تیم فوتبال استقلال روز گذشته باوجود اینکه در محل تمرین این تیم حضور پیدا کردند اما به‌دلیل مسائل مالی لباس‌های خود را تعویض نکرده و بدون اینکه تمرین کنند از باشگاه خارج شدند؛ آن‌ها همچنین با انتشار متنی مشترک در صفحه‌شخصی اینستاگرامی‌شان، ناراحتی و اعتصاب خود را از شرایط فعلی آبی‌های پایتخت نشان دادند.

با وجود این ماجرای عجیب در ۲۴ ساعت گذشته، تمرین امروز استقلال در کمپ حجازی در شرایطی برگزار شد که روزبه چشمی مدافع آبی‌ها با لباس شخصی در محل تمرین حضور پیدا کرد و در ادامه بازیکنان تیم فوتبال استقلال که روز گذشته به‌دلیل مسائل مالی تمرین نکرده بودند امروز به اعتصاب خود پایان دادند. گفتنی است مشکلات مالی و وعده‌های مدیریت باشگاه اشاره کردند و از این باشگاه خواستار دریافت مطالبات خود شدند.

همچنین به‌نظر می‌رسد باشگاه استقلال دست به‌کار شده و قرار است طی روزهای آینده ۱۰ درصد از مطالبات بازیکنان به‌همراه چند پاداش معوقه کادر فنی را به آن‌ها پرداخت کنند؛ دلیل شکستن اعتصاب بازیکنان استقلال نیز همین مسئله بوده است. شاگردان ریکاردو ساپینتو فردا در دیداری دوستانه مقابل نساجی مازندران قرار خواهند گرفت تا آمادگی خود را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر حفظ کنند.

کد خبر 648459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.