قاتل شهید "رحمان پوردهقان" اعدام شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان گفت: قاتل شهید "رحمان پور دهقان" پس از انجام مراحل قانونی در زندان مرکزی خرم‌آباد به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، داریوش شاهون‌وند اظهار کرد: در پی شهادت سرگرد "رحمان پوردهقان"جمعی انتظامی شهرستان خرم‌آباد حین انجام وظیفه به وسیله سلاح جنگی، پس از انجام تشریفات قانونی از طریق مراجع قضائی و تائید دیوان عالی کل کشور، سحرگاه پنجشنبه بیست‌وپنجم اسفندماه حکم قصاص اجرا شد.

وی افزود: از جرایم این فرد مباشرت در قتل عمدی شهید پوردهقان به وسیله سلاح جنگی و اخلال در نظم عمومی از طریق ایجاد درگیری و تیراندازی با سلاح جنگی، حمل و نگهداری سلاح جنگی و مهمات، قدرت نمایی با سلاح گرم جنگی، تخریب عمدی خودروی پلیس و شرکت در منازعه دسته جمعی منجر به صدمه بدنی عمدی بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان با بیان اینکه بلافاصله پس از وقوع قتل، رسیدگی سریع به این پرونده در دستور کار دستگاه قضائی قرار گرفت، تصریح کرد: در نهایت پس از طی مراحل قانونی، حکم عامل قتل شهید پور دهقان در محل زندان مرکزی خرم آباد با تشریفات شرعی و قانونی اجرا شد.

وی با هشدار به افراد مخل امنیت، تاکید کرد: افرادی که به هر نحو بخواهند امنیت و آسایش مردم را مورد خدشه قرار دهند بدانند ضمن برخورد قاطعانه دستگاه قضائی، اشد مجازات برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

کد خبر 648437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.