فعالیت «تدارکات و پشتیبانی خدمات سفر اصفهان» با ۴ زیرکمیته

مسئول کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: فعالیت این کمیته از حدود ۲۰ روز گذشته آغاز شده و در قالب چهار زیرکمیته شامل ترابری، مخابرات، کارپردازی و خدمات در حال خدمت‌رسانی است.

محمدعلی خبوشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کمیته تدارکات و پشتیبانی، یکی از کمیته‌های ستاد دائمی خدمات سفر اصفهان است که وظیفه پشتیبانی از تمام کمیته‌ها را در چهار حوزه بر عهده دارد.

وی افزود: فعالیت کمیته تدارکات و پشتیبانی از حدود ۲۰ روز گذشته آغاز شده و در قالب چهار زیرکمیته شامل ترابری، مخابرات، کارپردازی و خدمات در حال خدمت‌رسانی است.

مسئول کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در بخش کارپردازی، تمام خریدهای مورد نیاز کمیته‌های این ستاد و مناطق پانزده‌گانه شهرداری انجام شده است که از جمله آن‌ها تأمین، تجهیز و تکمیل زیرساخت‌های کمپ گردشگری باغ فدک به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز پذیرش مسافران نوروزی نصف‌جهان است.

وی با بیان اینکه تمام خریدهای کلی و جزئی کمیته‌های ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان پوشش داده شده است، تاکید کرد: در بخش ترابری نیز وظیفه کمیته تدارکات، پشتیبانی خودرویی کمیته‌ها در قالب خودروهای مالکیتی و استیجاری است.

خبوشانی ادامه داد: با توجه به اینکه در ایام نوروز مسئولانی از شهرها و کلان‌شهرهای دیگر میهمان شهرداری اصفهان هستند، وظیفه ایاب‌وذهاب آن‌ها برای بازدید از مکان‌های تاریخی و گردشگری و پروژه‌های عمرانی نیز بر عهده کمیته تدارکات و پشتیبانی است.

وی با بیان اینکه در بخش مخابرات، راه‌اندازی مرکز پیام مرکز پیجینگ باغ فدک جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی و عموم شهروندان همچون سال‌های گذشته انجام شده است، تصریح کرد: کمیته‌های مختلف درخواست‌هایی برای ارتباط بی‌سیم و باسیم داشتند که توسط اداره مخابرات کمیته تدارکات و پشتیبانی در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

مسئول کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: تمام درخواست‌های خدمات و نظافت شهرداری در این ایام توسط نیروهای زحمتکش خدماتی و به مدیریت این کمیته انجام می‌شود و امیدواریم سال خوبی در انتظار تمام شهروندان باشد.

کد خبر 648432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.