برخورد با هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز در ایام نوروز

شهردار ورامین گفت: با توجه به مصوبات ستاد مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز شهر و طبق تاکید مدیریت شهری، با هرگونه اقدام برای ساخت‌وساز غیرمجاز به‌ویژه در تعطیلات نوروز برخورد خواهیم کرد.

علیرضا مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه آسفالت و لکه‌گیری معابر شهری به کوچه بنت‌الهدی در خیابان شهید بهشتی ورامین رسید، اظهار کرد: اکیپ آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری شهرداری در مناطق مختلف شهر از ورودی تا خروجی ورامین در حال اجرای عملیات عمرانی است.

وی افزود: در آستانه سال نو و طرح استقبال از بهار، شست‌وشوی جداول و انهار معابر سطح شهر از جمله معبر ۲۰ متری رسالت در حال انجام است.

شهردار ورامین خاطرنشان کرد: شهرداری از عموم شهروندان درخواست می‌کند از ریختن زباله و ته‌مانده غذا در معابر جلوگیری کنند و زباله‌های خود را در کیسه‌های مخصوص زباله بگذارند و رأس ساعت ۹ شب در سطل‌های مخصوص زباله شهرداری در جایگاه محله خود قرار دهند.

مؤمنی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده سگ‌های بدون صاحب در محل سکونت خود با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند و موارد را به شهرداری ورامین اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه در آستانه سال نو و طرح استقبال از بهار عملیات تعویض و نصب تابلوهای پایه کوتاه راهنمایی و رانندگی در سطح معابر اصلی و فرعی شهر ورامین انجام شده است، تصریح کرد: در آستانه سال نو و طرح استقبال از بهار عملیات جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در محله ۱۲ فروردین خیابان ۱۵ خرداد، در حوزه ناحیه چهار معاونت خدمات شهری شهرداری ورامین اجرا شد.

شهردار ورامین گفت: با توجه به مصوبات ستاد مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز شهر ورامین و طبق تاکید مدیریت شهری، با هرگونه اقدام برای ساخت‌وساز غیرمجاز به‌ویژه در تعطیلات نوروز برخورد خواهیم کرد.

کد خبر 648406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.