منصوریان: می‌خواهیم با پیروزی مقابل گل‌گهر از اعتبار خوزستان دفاع کنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای دیدار فردا مقابل گل‌گهر دست‌به‌دست یکدیگر داده‌ایم تا با عملکرد هوشمندانه پیروز میدان شویم و از اعتبار خوزستان و هواداران‌مان دفاع کنیم‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان در کنفرانس‌خبری قبل از دیدار تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل گل‌گهر سیرجان در چارچوب آخرین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی، اظهار کرد: بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم و فکر می‌کنم آخرین روزی است که سرمربی عزیزم، آقای قلعه‌نویی بر روی نیمکت تیم گل‌گهر می‌نشیند؛ دستیاران وی جزو دوستان بسیار خوب ما هستند و من دو سال پیش برای دیدار با گل‌گهر اینجا آمدم و تجربه‌ای سخت با آلومینیوم اراک پشت‌سر گذاشتم.

وی افزود: برای شکست‌دادن گل‌گهر باید خیلی باهوش باشیم. در روزهای گذشته دقت و آنالیز خوبی از تیم آقای قلعه‌نویی داشتیم و به این موضوع پی برده‌ایم که نوع فوتبال آن‌ها تغییر کرده است. جریان فوتبال گل‌گهر با سال‌های گذشته مربیگری آقای قلعه‌نویی به طور کامل متفاوت است و آن‌ها خیلی‌خوب فوتبال بازی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: در بازی برابر استقلال، این شانس را داشتیم در نیمه‌اول کل جریان مسابقه را عوض کنیم، اما در نیمه‌دوم تنبیه شدیم. با این وجود تمام شاگردانم دست به دست هم داده‌اند تا فردا با تمام وجود مقابل گل‌گهر بازی کنند تا از اعتبار و شأن خودمان و همچنین از اعتبار خوزستان و هواداران‌مان دفاع کنیم.

علیرضا منصوریان تصریح کرد: امیدوارم فردا بازی بسیار خوبی شاهد باشیم و هر تیمی که لایق‌تر است راهی مرحله بعد شود. تلاش می‌کنیم با تمام وجود، پرچم فولاد را محکم در دست داشته باشیم و بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

کد خبر 648361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.