عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ اسفندماه

در این بسته خبری از اعتبار اختصاص یافته برای احداث پل بسیج در اردبیل تا تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری شیراز و ۲۴ هکتار فضای سبز به شهر بیرجند اضافه شد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

احداث پل بسیج به پنج هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

محمود صفری، شهردار اردبیل گفت: احداث پل بسیج در اردبیل در دستور کار قرار گرفته و برای اجرای آن پنج هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری شیراز

غلامرضا غلامی، معاون خدمات شهری شهرداری شیراز نیز، با اشاره به تشکیل و آغاز فعالیت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری از روز جمعه ۲۶ اسفندماه جاری در این شهر گفت: به منظور زیبا سازی ورودی‌های شهر شیراز برای استقبال از میهمانان نوروزی، اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان صرف شده است.

سامانه برخط جست‌وجوی قبور اموات در آرامستان تنکابن راه‌اندازی شد

محمدابراهیم لاریجانی، شهردار تنکابن گفت: همزمان با آخرین پنجشنبه سال سامانه آنلاین (برخط) جستجوی قبور اموات آرامستان این شهر راه اندازی شد.

انتقال نخاله‌های ساختمانی شهر کرمانشاه در مسیر ساماندهی است

برومند نامداری، معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: از ابتدای سال آینده معضل نخاله‌های ساختمانی با اجرای یک ساز و کار جدید به صورت مکانیزه جمع آوری و به خارج از شهر انتقال خواهد یافت.

۲۴ هکتار فضای سبز به شهر بیرجند اضافه شد

مهدی بهترین، شهردار بیرجند گفت: امسال احداث شش بوستان در دستور کار شهرداری قرار گرفت و در یک سال گذشته ۲۴ هکتار فضای سبز شهری به مرکز استان اضافه شده است.

بودجه ۲۰۱ میلیارد تومانی شهرداری محلات تصویب شد

عزیز تقی‌زاده، شهردار محلات گفت: ۲۰۱ میلیارد تومان بودجه شهرداری محلات برای سال ۱۴۰۲ پس از تأیید کمیته انطباق فرمانداری شهرستان به تصویب نهایی رسید.

شناسایی ۲۵ واحد صنفی مزاحم ترافیکی در قزوین

اسماعیل عرشیان، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از شناسایی شدن ۲۵ واحد صنفی مزاحم ترافیکی خبر داد.‌

افتتاحیه اولین جشنواره هفت‌سین نوروزی در رفسنجان

با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و جمعی از مسئولین اولین جشنواره هفت سین نوروزی در رفسنجان گشایش یافت.‌

کد خبر 648328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.