گرفتگی انهار ناشی از ریختن زباله است

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: لایروبی انهار توسط نیروهای خدمات شهری انجام شده است و مواردی از گرفتگی که مشاهده می‌شود، مربوط به زباله‌هایی است که شهروندان در انهار ریخته‌اند.

به گزارش ایمنا، علیرضا جعفری با بیان اینکه در چند نقطه از سطح شهر آب‌گرفتگی به وجود آمده است، اظهار کرد: همکاران من تلاش کردند در اسرع وقت جهت رفع آن اقدام کنند، آبی که کف خیابان است نیز ناشی از رگبار بی وقفه باران در تهران بود که اکنون تقریباً برطرف شده است.

وی افزود: من از نزدیک به معابر مناطق چهار، ۱۱، سه و شش سر زدم و هیچ موردی از آب‌گرفتگی در این مناطق مشاهده نکردم، البته نیروهای خدمات شهری در سطح مناطق فعال هستند تا در صورت بروز هر گونه آب‌گرفتگی جهت رفع آن اقدام کنند.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه به دلیل بارش باران شاهد ترافیک هستیم، خاطرنشان کرد: تعداد محدودی آب‌گرفتگی در سطح محورها به وجود آمده که با سرعت توسط نیروهای خدمات شهری لایروبی انجام شده است.

جعفری تاکید کرد: لایروبی انهار با دقت توسط نیروهای خدمات شهری انجام شده است و مواردی از گرفتگی مربوط به زباله‌هایی است که شهروندان در انهار ریخته‌اند.

منبع: سایت شهر

کد خبر 648326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.