دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه‌ساز

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۱۰ سارق ساختمان‌های نیمه‌ساز در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل از ساختمان‌های نیمه‌ساز در شهرستان اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی ۱۰ سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شدند و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات منسجم و ضربتی آنها را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده تاکنون به شش فقره سرقت ساختمان‌های نیمه‌ساز اعتراف کرده و با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس در راستای ارتقا امنیت در جامعه و مقابله با سارقان و افرادی که سعی در خدشه واردکردن به امنیت و آسایش شهروندان دارند، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. شهروندان نیز اخبار و اطلاعات خود در زمینه موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 648303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.