لذت تماشای طبیعت گیلان با اقامت در هتل اسپیناس‌آستارا

احتمالا همه موافق باشند که سفر به گیلان همیشه جذاب و دلرباست؛ چه کسی می‌تواند از تماشای شالیزارها و کلبه‌هایی چوبی در دوردست و تنفس هوای شرجی همراه با عطر برنج لذت نبرد؟

اما زمانی سفر به این خطه سرسبز می‌تواند مفرح‌تر و دلچسب‌تر باشد که شما از قبل برای مکان اقامت‌تان وقت گذاشته باشید و به نتیجه خوبی هم رسیده باشید.

سفربازی، مرجع رسمی رزرو هتل و اقامتگاه، در این مسیر به شما کمک می‌کند چراکه انتخاب حساب‌شده مکان اقامت در استانی همچون گیلان آن‌هم در محدوده گردشگرپذیر بندرانزلی، کار چندان آسانی نیست.

اگر به‌دنبال اقامت در فضایی سرسبز، با چشم‌اندازهای زیبا و با ارایه امکاناتی چشمگیر هستید ادامه این متن را هم بخوانید احتمالا در پایان، بتوانید سریع‌تر به نتیجه‌گیری مطلوب برسید و چمدان سفر را با خیالی آسوده ببندید و راهی شمال ایران شوید.

سفربازی به شما اقامت در هتل بین‌المللی اسپیناس‌آستارا را پیشنهاد می‌کند که در یک محیط سرسبز، بسیار آرام و در مقابل کوه‌های اسپیناس واقع شده است.

نکته اول درباره هتل اسپیناس این است که محیط داخلی آن به سبک معماری تخت‌جمشید طراحی شده برای همین فضای دلنشینی را برای مهمانان فراهم کرده است.

هتل چهار ستاره اسپیناس آستارا امکانات مختلفی مانند مرکز سلامت، رستوران‌های مدرن، سالن کنفرانس، اتاق بیلیارد، زمین تنیس و حوضچه‌های زیبا دارد.

اما شاید نکته جذاب برای خیلی از گردشگران در مورد هتل اسپیناس آستارا موقعیت مکانی آن باشد چون این هتل نه‌تنها در مجاورت کوه که در کنار دریاچه استیل هم قرار دارد. همین موضوع، موجب شده تا چشم‌انداز شما از اتاق‌ها و سوییت‌های هتل دریاچه، کوه و جنگل باشد.

تنوع واحدهای اقامتی هتل اسپیناس‌آستارا هم خوب است تا شما با دست باز بتوانید آنچه مدنظرتان است را انتخاب کنید؛ مینی‌بار، تلویزیون، یخچال، میز و صندلی، کمد، گاو صندوق، خدمات روم‌سرویس، بوفه صبحانه رایگان، خشک‌شویی و جکوزی اختصاصی ازجمله امکانات و خدمات رفاهی این اتاق‌ها و سوییت‌هاست.

لذت تماشای طبیعت گیلان با اقامت در هتل اسپیناس‌آستارا

البته که باید امکاناتی مثل تخت‌خواب‌های نرم و راحت، حوله نرم و لباسی، وسایل ضروری و لوکس برای حمام را هم اشاره کرد که در واحدهای اقامتی هتل اسپیناس آستارا وجود دارد.

قسمت جذاب برای هر گردشگری در هنگام سفر میل کردن غذاهایی با کیفیت و لذیذ است؛ اتفاقی که شما می‌توانید با رزرو هتل اسپیناس آستارا در هر یک از وعده‌های غذایی به آن دست یابید.

رستوران خیام در هتل بین‌المللی اسپیناس آستارا روبه‌روی دریاچه استیل است بنابراین شما می‌توانید از چشم‌انداز کم‌نظیر و انواع غذاهای سنتی ایرانی که باکیفیت عالی و بسیار زیبا سرو می‌شوند، نهایت لذت را ببرید.

رستوران شقایق در این هتل نیز به صورت روزانه صبحانه را به صورت بوفه برای شما آماده می‌کند و چشم‌انداز آن دریاچه و کوهستان است. در این رستوران انواع صبحانه‌های مدرن و سنتی مطابق با هر سلیقه‌ای سرو می‌شود و دست مهمانان را برای انتخاب صبحانه مورد علاقه خود باز می‌گذارد.

نکته بعدی درباره هتل اسپیناس آستارا، کافی‌شاپ آن است که چشم‌اندازی زیبا رو به دریاچه دارد. در این کافه، انواع دسرها و نوشیدنی‌های خوشمزه و میان‌وعده‌هایی مثل اسنک، مافین و شیرینی‌های سبک سرو می‌شود. با توجه به فضای زیبای این کافه شما می‌توانید ساعاتی آرام و دلچسب را به همراه همسفران‌تان سپری کنید.

تفریح و سرگرمی بخش جدایی‌ناپذیر هر سفر هیجان‌انگیزی است که شما با رزرو هتل اسپیناس آستارا بدون خارج شدن از هتل می‌توانید آن‌ها را داشته باشید. چون این هتل دارای مرکز سلامت است که امکانات آن شامل سونا، جکوزی، اسنوکر و سالن بیلیارد است. این یعنی شما علاوه‌بر تجربه لحظاتی مفرح، می‌توانید در طول اقامت‌تان به سلامتی خود نیز توجه کنید.

شاید به‌عنوان نکته پایانی خوب باشد دوباره به موقعیت و دسترسی هتل اسپیناس آستارا به جاذبه‌های گردشگری اطراف آن، اشاره شود که این هتل در پنج کیلومتری بندرانزلی است. محیط بسیار آرامش‌بخش توام با تماشای زیبایی‌های گیلان از پنجره اتاق‌تان از مشخصه‌های بارز هتل ۴ ستاره اسپیناس‌آستاراست که بی‌شک لذت سفر شما را دوچندان خواهد کرد.

کد خبر 648247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.