دکوراسیونی زیبا و شیک با آینه کاری دیوار تتراگلس

در حال حاضر، توجه به طراحی اهمیت زیادی پیدا کرده است.

به همین دلیل می‌توان اقدام به ایجاد دکوراسیون زیبا و شیک با آینه کاری تتراگلس نمود. استفاده از آینه در انواع دکوراسیون‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. در واقع فرآیند تولید آینه شباهت بسیاری به ساخت شیشه دارد. تنها تفاوت آن این بوده که پس از پروسه تولید شیشه، باید پشت آن را به وسیله جیوه یا نیترات نقره پوشاند. به طور کلی می‌توان گفت آینه شیشه ای است که نور را از خود عبور نداده و بازتاب می‌کند.

آینه کاری ونیزی

این آینه‌ها دارای جنس و متریال مختلفی بوده‌اند و در رنگ‌بندی‌های گوناگونی تولید می‌شوند. در ایران شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه تولیدات آینه‌های رنگی هستیم. آینه‌های ونیزی طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی دارند که برای انواع دکوراسیون مناسب خواهند بود.

آینه کاری با آینه‌های چینی، ترک و عربی

آینه کاری به واسطه آینه‌های چینی و ترک با رنگ سفید یا آینه نقره ای امکان پذیر خواهد بود. از نظر کیفیت آینه‌های چینی، آینه‌های ترک و عربی دارای ظاهر و کیفیت یکسانی هستند علاوه بر این قیمت آن‌ها نیز بسیار نزدیک به هم است. این آینه‌ها معمولاً در ضخامت‌های 4، 5 و 6 میلی متری تولید می‌شوند. در این آینه‌ها دو لایه کوتینگ با جیوه و نیترات نقره پوشیده شده‌اند.

دو لایه بودن آینه‌ها باعث افزایش طول عمر آن‌ها خواهد شد. آینه‌هایی که در طول پروسه تولید با آلومینیوم پوشیده می‌شوند معمولا طول عمر کمتری دارند. این آینه‌ها بین شش ماه تا دو سال عمر می‌کنند. بسیار مشاهده شده که این آینه‌ها در برابر رطوبت و چسب آکواریوم، واکنش‌های شیمیایی نشان می‌دهند که همین موضوع سبب به وجود آمدن قارچ در پشت شیشه می‌گردد. قارچ‌های به وجود آمده در پشت آینه در ظاهر آن کاملاً مشخص بوده و شکل آن را نامناسب و خراب خواهد کرد.

دکوراسیونی زیبا و شیک با آینه کاری دیوار تتراگلس

آینه دکوراتیو بلژیکی

کشور بلژیک و چک از جمله کشورهایی هستند که در عرصه شیشه و آینه کاری از قدمت بالایی برخوردار می‌باشند. کشور چک در زمینه تولید کریستال و بلور یکی از کشورهای مطرح شناخته می‌شود. کشور بلژیک نیز یکی از بهترین کشورها در زمینه تولید آینه است. علاوه بر این کمپانی AGC یکی از شرکت‌های تولید کننده آینه و شیشه در جهان به حساب می‌آید.

شیشه‌هایی که به واسطه این کمپانی تولید می‌شوند به صورت سه لایه کوتینگ هستند. به طور کلی این شیشه‌ها علاوه بر پوشش جیوه، دارای یک لایه مضاعف رنگ مخصوص شیشه بوده‌اند. نکته حائز اهمیت در رابطه با انواع آینه دکوراتیو بلژیکی این است که طول عمر این آینه‌ها حداقل ۲۵ سال خواهد بود.

در صورتی که به دنبال طراحی و خلق یک دکوراسیون زیبا و شیک با آینه کاری دیوار تتراگلس هستید، نیاز است تا از آینه‌های با کیفیت استفاده کنید تا پس از مدت زمان کوتاهی با هیچ مشکلی مواجه نشوید. به علاوه اگر از آینه‌های با کیفیت استفاده نمایید، می‌توانید برای سالیان طولانی از آن‌ها بهره ببرید؛ اما شیشه‌ها و آینه‌های بی‌کیفیت ظرف مدت کوتاهی از بین می‌روند.

دکوراسیونی زیبا و شیک با آینه کاری دیوار تتراگلس

آینه دکوراتیو آنتیک

همان طور که از نام این آینه‌ها مشخص است با سبک و سیاق کهنه کاری تولید می‌شوند. برای بسیاری از مردم این آیینه‌ها عجیب به نظر می‌رسند. در واقع این آینه‌ها مانند آینه‌هایی هستند که کیفیت جیوه پشت خود را از دست داده‌اند؛ اما واقعیت این است که این آینه‌ها بدین گونه تولید می‌گردند.

در حال حاضر در عرصه معماری این مدل آینه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. توجه به رنگ و طرح آینه‌ها در دکوراسیون‌هایی با طرح کلاسیک بسیار حائز اهمیت است. به طور کلی این آینه‌ها توسط کمپانی تری دی چین تولید می‌گردند و معمولا در ابعاد ۲۴۳ در ۱۸۳ سانتی متر و ۲۸۳ در ۱۸۳ سانتی متر در بازار یافت می‌شوند.

برای انتخاب آینه کاری مناسب باید به برخی از نکات و موارد مهم توجه کنید. به عنوان مثال باید فضای مورد نظر را بررسی کنید و از به کارگیری آینه‌ها بدون در نظر گرفتن طراحی مناسب پرهیز نمایید. از بایدها و نبایدهای استفاده از آینه کاری دیوار تتراگلس می‌توان به استفاده از آینه‌های بزرگ در محیط‌های کوچک اشاره کرد.

پیشنهاد می‌شود تا از آینه‌های بزرگ در یک فضای کوچک استفاده کنید؛ چرا که در این صورت توهم عمق داشتن به وجود می‌آید که به همین دلیل طراحان بزرگ و مشهور همواره از یک آینه در مناطقی مانند بالای میز ناهارخوری و لوستر استفاده می‌نمایند تا بتوانند از این طریق بازتاب نور، فضای بزرگتری را به وجود آورند.

کلام پایانی

برای طراحی دکوراسیون موجود به استفاده از برخی ابزارها نیازمند هستید. برای به وجود آوردن دکوراسیونی زیبا و شیک با آینه کاری دیوار تتراگلس نیاز است تا به برخی از موارد مهم توجه داشته باشید. این موارد باعث می‌شوند تا بتوانید از فضای موجود بیشترین استفاده را ببرید. استفاده از آینه کاری می‌تواند علاوه بر ایجاد زیبایی بصری، موجب عمق بخشیدن به محیط و فضای مورد نظر شود.

کد خبر 648245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.