تکمیل ۹۹ درصدی باغ بانوان شهر دستگرد

شهردار دستگرد از تکمیل ۹۹ درصدی باغ بانوان شهر خبر داد و گفت: باغ بانوان یک پروژه نمونه در منطقه است که به جرات می‌توان گفت نمونه این باغ در استان اصفهان نیست.

اصغر رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شهریورماه ۱۴۰۰ با رأی اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار دستگرد انتخاب شدم، اظهار کرد: اولویت و برنامه‌هایی که خدمت اعضای شورای اسلامی شهر دادیم اجرای پروژه‌های محله‌محور بود که بیش از ۲۰ و ۴۰ سال به دلیل مشکلات حقوقی یا املاک شهری نیمه‌تمام مانده بود و برای حل آنها راهکاری ارائه نشده بود.

وی افزود: تا چند ماه آینده بیش از ۹۰ درصد مشکلات پروژه‌ها را رفع خواهیم کرد.

شهردار دستگرد با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری دستگرد ۲۰۰ میلیارد ریال بود که بیش از ۱۵۰ درصد آن محقق شد، خاطرنشان کرد: بودجه ۱۴۰۱ شهرداری ۳۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

رحیمی ادامه داد: پروژه‌هایی عمرانی و خدماتی به صورت عادلانه در تمام محله‌های سطح شهر اجرا و موجب رضایتمندی شهروندان شده است که نشان دهنده خدمت‌رسانی عادلانه و مدیریت خوب شهری است.

وی تصریح کرد: با توجه به مساعد بودن شرایط آب و هوا، از دهم اسفندماه پروژه لکه گیری معابر سطح شهر، و روکش آسفالت بلوار معلم حد فاصل میدان وحدت که حریم و محدوده شهر دولت آباد و دستگرد است تا آخر بلوار معلم به صورت کامل آغاز شده است.

وی از تکمیل ۹۹ درصدی باغ بانوان شهر دستگرد خبر داد و افزود: باغ بانوان یک پروژه نمونه در منطقه که به جرأت می‌توان گفت که نمونه این باغ در استان اصفهان نیست.

شهردار دستگرد ادامه داد: این پروژه در مساحت ۲۳ هزار مترمربع دارای تمام امکانات ورزشی و تفریحی، زمین چمن مصنوعی و بازی‌های خاکی، پیست دوچرخه‌سواری، کلاس‌های آموزشی و سالن اجتماعات برای تفریح و ورزش بانوان و شهروندان است.

کد خبر 648223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.