سپاهان سهم بزرگی در قهرمان پروری اصفهان دارد/ کیان داوری ما سالم است اما گله‌مند هستیم!

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: از نظر ما پرونده جدال با پرسپولیس بسته شده و در خصوص شکایت‌های تیم حریف صحبتی ندارم و اگرچه از نظام داوری گله‌مند هستم، اما اعتقاد دارم این اشتباهات برای همه وجود دارد و کیان داوری ما به طوری کلی سالم است.

محمدرضا ساکت در حاشیه مراسم شبی با قهرمانان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان اصفهان ثمره و محصول همه باشگاه‌های ورزشی استان است و ما نیز خوشحالیم که سپاهان سهم بزرگی بین این قهرمانان دارد. زیرا برخی از دختران و پسران شایسته اصفهان در قالب رشته‌های مختلف ورزشی در زیر مجموعه‌های سپاهان سازمان گرفته‌اند.
وی ادامه داد: از اداره کل ورزش و جوانان سپاسگزارم که برگزاری این مراسم را در دستور کار خود قرار داد و حضور جناب استاندار، شهردار و اعضای شورای شهر نشان دهنده اهمیت و توجه دولت ایران به ورزش در بین آحاد جامعه است.

برای ما تفاوت ندارد برابر کدام تیم بازی کنیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به اهمیت سه امتیاز دیدار طلایی‌پوشان و شاگردان گل‌محمدی اظهار کرد: دیدار با پرسپولیس همانند سایر بازی‌ها بود و باید از کادرفنی و هوادران خود تشکر کنیم و امیدوارم این روند قدرتمند را ادامه دهیم. در واقع این پازلی از فعالیت‌های ورزشی باشگاه به شمار می‌رفت و همانطور که آقای مورایس هم اشاره کردند تقابل با قرمزپوشان یک رقابت شبیه سایر مسابقات بود و در حال حاضر هم باید به روزهای آینده فکر کنیم.

وی در تشریح شکایت مدیران پرسپولیس افزود: همه رقابت‌های ما حساس هستند و این درک ما از بازی‌های پیش رو است. از نظر ما پرونده این تقابل بسته شده و در خصوص شکایت‌های تیم حریف صحبتی ندارم و اگرچه از نظام داوری گله‌مند هستم، اما اعتقاد دارم این اشتباهات برای همه وجود دارد و کیان داوری ما به طوری کلی سالم است.

کد خبر 648209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.