ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی یکی از رویکردهای مدیریت شهری است

شهردار زرین‌شهر گفت: ویژه برنامه فصل رویش و بالندگی با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی روز پنج‌شنبه با حضور شهروندان برگزار می‌شود و امیدواریم با برگزاری این برنامه‌ها به دغدغه فرهنگی شهروندان و افراد دغدغه‌مند پاسخ داده شود.

حسین اسماعیلی‌احمدی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت تدوین نقشه مهندسی فرهنگی در مسیر توسعه همه جانبه شهرهای ایران، اظهار کرد: مدیریت شهری در دوره ششم مدیریت شهری تلاش کرده همزمان با مباحث کالبدی به روح شهر نیز توجه ویژه‌ای داشته باشد تا هویت محلی در شهر زنده و تقویت شود و شهروندان به محله خود افتخار کنند، چراکه ما بر این باور هستیم تحقق این سیاست تحول خدمت را در زرین شهر به همراه خواهد داشت.

وی مهم‌ترین هدف توسعه و مدیریت شهری را بهبود کیفیت زندگی شهروندان دانست و افزود: شهر همچون موجودی زنده همواره در حال رشد بوده و چنانچه برنامه‌ای راهبردی برای توسعه همزمان فرهنگی و کالبدی شهر وجود نداشته باشد با چالش‌های متعددی رو به رو خواهیم شد.

شهردار زرین‌شهر ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی را یکی از رویکردهای فرهنگی مدیریت شهری دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان هر روز با شهر زندگی می‌کنند و با خلق و خوی شهر بزرگ می‌شوند، از این رو ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی یکی از راهکارهای تأثیرگذار بر تقویت هویت محلی به‌شمار می‌آید و باید در مسیر برگزاری ویژه برنامه فصل رویش و بالندگی گام برداشته شد.

اسماعیلی‌احمدی با اشاره به تلاش شهرداری برای ایجاد نشاط در خطه طلایی ایران و افزایش کیفیت زندگی شهروندان، اضافه کرد: ترویج هویت ایرانی اسلامی و سبک زندگی ایرانی اسلامی سبب خواهد شد شهرها بیش از پیش فعال و پویا شوند و نشاط و شادابی در بین شهروندان آن افزایش یافته و در نهایت کیفیت محیط زندگی شهری بیشتر نمایان شود.

وی تصریح کرد: شهرداری زرین‌شهر در تلاش است در مسیر تحول فرهنگی اجتماعی خطه طلایی ایران به آنچه از سخنان رهبر معظم انقلاب استخراج می‌شود، مشرف شویم و اندیشه‌های نظری معظم‌له را با درک صحیح به مرحله اجرا برسانیم.

شهردار زرین‌شهر گفت: ویژه برنامه فصل رویش و بالندگی با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی روز پنجشنبه بیست‌وپنجم اسفندماه با حضور شهروندان برگزار خواهد شد و امیدواریم با برگزاری اینگونه ویژه برنامه‌های فرهنگی به دغدغه فرهنگی شهروندان و افراد دغدغه‌مند پاسخ داده شود.

کد خبر 648200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.