کاشت ۳ هزار درخت در خوانسار

شهردار خوانسار با بیان اینکه تا اردیبهشت‌ماه سه هزار اصله درخت در سطح شهر کاشته خواهد شد، گفت: این درختان در پارک گردو، پارک عسل، پارک سرچشمه و فضای سبز سطح شهر کاشته خواهد شد.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و به منظور سهولت در تردد شهروندان و بهبود عبور و مرور شهری، ۲۱۰ تن آسفالت در اسفندماه برای لکه گیری و ترمیم ترانشه استفاده شده است، اظهار کرد: سال جاری ۱۰۰ هزار مترمربع از معابر محلات مختلف شهر آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه در هفته درختکاری تا اردیبهشت‌ماه سه هزار اصله درخت در سطح شهر کاشت می‌شود، افزود: در پارک گردو، پارک عسل، پارک سرچشمه و سطح شهر کاشته خواهد شد.

شهردار خوانسار خاطرنشان کرد: در ایام پاییز نیز خشکه‌ بری درختان چنار خیابان امام (ره) انجام شد و هم‌اکنون هرس بعضی از درختان ادامه دارد.

احمدی تصریح کرد: کاشت ۲۰ هزار گلدان، انواع گل‌های فصلی و زینتی جهت استفاده در پارک‌ها، بوستان‌ها و فضای سبز موجود در سطح شهر در دستور کار واحد فضای سبز شهرداری قرار دارد.

وی با بیان اینکه همزمان با آخرین پنج‌شنبه سال گلدان گل بر سر قبور مطهر شهدا قرار می‌گیرد، گفت: این واحد در فصل پاییز و زمستان نسبت به کاشت ۱۵۰ کیلو انواع بذر درختان بادام در پارک‌های جنگلی اقدام کرده است.

شهردار خوانسار اضافه کرد: خانه‌های تاریخی، پارک سرچشمه، گلستان کوه، حوزه‌های علمیه، کوچه باغ‌ها و کبوترخانه‌ها از جمله جاذبه‌های گردشگری خوانسار است.

کد خبر 648195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.