راهیان نور یک رزمایش بزرگ فرهنگی است

 فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، راهیان نور را یک رزمایش بزرگ فرهنگی دانست و گفت: با حضور مردم به ویژه جوانان، این حرکت هرساله پرشورتر برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، سردار حسن شاهوارپور ظهر امروز_ چهارشنبه بیست‌وچهارم اسفندماه_ ضمن بازدید از یادمان شهدای عملیات والفجر ۸ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روزانه راهیان نور مردمی، دانشجویی و دانش‌آموزی در قالب کاروان یا شخصی وارد یادمان‌های خوزستان می‌شوند.

وی راهیان نور را یک رزمایش بزرگ فرهنگی دانست و افزود: با حضور مردم به ویژه جوانان در یادمان‌های راهیان نور، این حرکت هرساله پرشورتر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: خادمان و راویان در طول روز در حال ارائه خدمات به زائران راهیان نور هستند؛ البته پیش‌بینی‌های لازم در اردوگاه‌ها برای اسکان زائران راهیان نور به ویژه کاروان‌های استان‌های دیگر انجام شده است.

سردار شاهوارپور افزود: با همت و تلاش منطقه سوم نیروی دریایی در یادمان اروند تجهیزات نیروی دریایی در معرض دید زائران قرار می‌گیرد و زائران سوار کشتی می‌شوند و راویان در مسیرها، عملیات دفاع مقدس در این یادمان‌ها را برای مردم عنوان می‌کنند.

منبع: مهر

کد خبر 648181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.