قرارگاه نظارتی «ضیافت خدمت» راه‌اندازی شد

مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اعلام کرد با راه‌اندازی قرارگاه «ضیافت خدمت» بر بازار شب عید و همچنین عملکرد و نحوه پاسخگویی دستگاه‌های خدمت‌رسان به مردم در ایام نوروز نظارت ویژه خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، تمرکز بر مأموریت نظارتی و پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی در روزهای پایانی سال و مشغله‌های روزمره و دغدغه‌های خاص این روزها موجب غفلت مرکز ارتباطات مردمی دولت از اقدامات نظارتی این مجموعه در تعطیلات نوروز نشده و بر اساس اعلام مسئولان مرکز، قرارگاه «ضیافت خدمت» به‌منظور نظارت ویژه بر عملکرد و نحوه خدمت‌رسانی و پاسخگویی دستگاه‌های دولتی در تهران و استان‌ها و همچنین نظارت بر بازار شب عید فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

این قرارگاه با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و ضرورت هماهنگی دستگاه‌ها برای عدم توقف خدمت‌رسانی مطلوب به مردم در این روزها و با محوریت اداره کل رسیدگی به شکایات و درخواست‌های مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در راستای همگرایی و هم‌افزایی وزارتخانه‌ها، استانداری‌ها، دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در پاسخگویی به سوالات و درخواست‌ها، رسیدگی به شکایات و دریافت نظرات و پیشنهادات شهروندان در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان راه‌اندازی شده و گزارش اقدامات آن به اطلاع رئیس‌جمهور و مردم خواهد رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در همین راستا در بازدیدی سرزده از یک فروشگاه زنجیره‌ای سطح شهر به بررسی چگونگی و کیفیت تأمین و عرضه مایحتاج مردم پرداخت و ضمن بازدید میدانی از برخی غرفه‌های این مجموعه، با شهروندان حاضر در فروشگاه گفت‌وگو و از نزدیک در جریان دغدغه‌ها و پیشنهادات آن‌ها برای بهبود کارکرد مجموعه‌های خدماتی و فروشگاهی قرار گرفت.

وی همچنین در خصوص گزارش مردمی یک مراجعه‌کننده درباره تأخیر در عرضه یکی از مایحتاج ضروری دستور لازم برای رسیدگی فوری و تهیه گزارش در این زمینه را به بخش‌های مرتبط صادر کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 648168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.