کاپ اخلاق لیگ برتر والیبال به راه‌یاب‌ملل رسید

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال طی دیداری با مدیرعامل و سرمربی تیم راه‌یاب‌ملل مریوان، کاپ اخلاق را به آن‌ها اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم اسفندماه_ محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال به‌همراه میلاد تقوی دبیرکل این فدراسیون، نشستی با مدیرعامل و سرمربی تیم راه‌یاب‌ملل مریوان داشت و در حاشیه این جلسه کاپ تیم اخلاق لیگ برتر مردان سال جاری را به راه‌یاب‌ملل مریوان اهدا کرد.

رئیس فدراسیون والیبال که سابقه مسئولیت ورزش چند استان از جمله کردستان، کرمانشاه و خراسان را در پرونده کاری خود دارد، در این نشست به اهمیت فعالیت در مناطق مرزی و دور از مرکز اشاره و اظهار کرد: کردستان منطقه‌ای است که هر فعالیت در راستای توسعه ورزش و سلامتی مردم ارزش معنوی برای مردم این استان دارد و هر قدمی در این منطقه بردارید، ماندنی است.

وی به ضرورت توجه خاص به ورزش این مناطق تاکید کرد و افزود: اگر مناطق دور از مرکز هر چقدر سالن و زمین ورزش داشته باشند، با اعداد و ارقام نمی‌توان ارزش برای آن‌ها تعیین کرد، زیرا اگر در این مناطق برای رفاه و اشتغال مردم کار انجام شود، از مهاجرت آن‌ها جلوگیری خواهد شد. از نظر فدراسیون والیبال، حضور تیم راه‌یاب‌ملل مریوان در لیگ برتر، با قهرمانی برابر است، زیرا باعث ایجاد احساسات خوب مانند قومیت در مردم این استان می‌شود.

رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر این‌که به مناطق محروم و دورافتاده از مرکز، نگاه خاص وجود دارد، تصریح کرد: برنامه‌های توسعه والیبال در مناطق مرزی داریم و تلاش می‌کنیم که مردم این مناطق، ایرانی بودن خود را حس کنند. ایجاد فضای امن ورزشی برای خانواده‌های این مناطق بسیار اهمیت دارد.

به گزارش ایمنا، سی‌‎وششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران که از روز چهارشنبه ششم مهرماه با حضور ۱۴ تیم آغاز شده بود، سه‌شنبه شانزدهم اسفندماه با قهرمانی شهداب یزد به پایان رسید. تیم لبنیات‌هراز آمل به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت و تیم‌های پاس گرگان و پیکان تهران عنوان سوم مشترک را به‌دست آوردند.

کد خبر 648159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.