آماده‌سازی پایانه غدیر برای استقبال از مسافران / ایجاد خوابگاه خواهران برای بانوان راننده

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری یزد با بیان اینکه تامین رفاه رانندگان و مسافران در اولویت سازمان است، از ایجاد خوابگاه خواهران برای بانوان راننده در یزد خبر داد.

مهدی فعالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه خوابگاه خواهران برای رفاه رانندگان خواهر در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: سوئیتی را برای رانندگان خواهر در نظر گرفته‌ایم تا شب‌ها در آن اسکان داده شوند.

وی ایجاد اتاق مادر و کودک برای امنیت و راحتی مسافران را یکی دیگر از اقدامات انجام شده توسط این سازمان دانست و افزود: اصلاح و احیای فضای سبز پایانه مسافربری یزد در اولویت قرار گرفته است، گل‌کاری و چیدمان سفره هفت‌سین نیز از دیگر برنامه‌های پایانه‌ها بوده که سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری یزد عهده‌دار انجام آن است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری یزد با بیان اینکه رنگ‌آمیزی ساختمان و وسایل مجموعه پایانه غدیر برای زیباسازی و شادی‌آفرینی مسافران انجام شده خاطرنشان کرد: تلاش شده است این پایانه به عنوان یکی از ورودی‌های مسافران به شهر یزد آمادگی کامل برای استقبال از گردشگران داشته باشد.

فعالی اضافه کرد: اصلاح هندسی ورودی ترمینال به دلیل مسائل و مشکلاتی که در گذشته وجود داشت از دیگر اقدامات انجام شده در راستای زیباسازی این محل برای شهروندان است.

وی با بیان اینکه گل میخ‌های مناسب برای ایمنی، زیبایی و جداسازی لاین‌های اتوبوس در پایانه‌ها در نظر گرفته شده است، گفت: تجهیز و ساماندهی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی از اقدامات رفاهی این پایانه برای مسافران است؛ بهسازی نمازخانه پایانه نیز از دیگر برنامه‌های عمرانی است که نسبت به آن توجه ویژه‌ای داریم.

کد خبر 648138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.