کلاهبرداری ۱۲۰ میلیارد ریالی از یک زوج و فرار به ترکیه

فرمانده انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری از کلاهبرداری ۱۲۰ میلیارد ریالی از یک زوج خیر و فرار کلاهبردار به ترکیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار منوچهر امان‌الهی امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم اسفندماه_ در نشست با رئیس پلیس آگاهی استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: فردی از قصد یک زوج در خصوص انجام امور خیریه (ایجاد یک کلینیک دندان پزشکی خیریه) مطلع شده و با قصد کمک به آنها برای انجام امور خیریه، وجه نقد و طلاهای آن‌ها را که ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، به نفع خود تصاحب کرد و متواری شد.

وی افزود: در پی وصول این خبر، مأموران پلیس آگاهی استان چهارمحال‌وبختیاری با انجام اقدامات فنی و تخصصی، برادر متهم که هم‌دست وی بود را شناسایی و پس از دریافت دستور قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه در شمال کشور دستگیر کردند. برای دستگیری متهم اصلی نیز که به کشور ترکیه فرار کرده بود، از طریق پلیس اینترپل اقدام شده است.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: متهم در بازجویی‌های پلیسی به کلاهبرداری اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انهدام باند سارقان منزل در شهرکرد

جعفر نفر؛ رئیس پلیس آگاهی استان چهارمحال‌وبختیاری نیز از دستگیری سارقان منزل و کشف ۱۴ فقره سرقت در شهرکرد خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرکرد، موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در پی تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی اطلاعات جمع‌آوری شده از صحنه‌های سرقت، مشخصات دو سارق مشخص و پس از هماهنگی قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه دو سارق و یک مال‌خر دستگیر و جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: سارقان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، به ۱۴ فقره سرقت منزل و ساختمان‌های نیمه‌ساز در شهرکرد اعتراف کردند و از مخفیگاه آنها تعداد قابل توجهی اموال مسروقه کشف شد. پلیس برخورد با سارقان را به جدیت در دستور کار قرار داده است و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 648115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.